ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
"להוכיח שאני לא מבריז"

בגלל הקורונה: הסטודנט הרוסי טיפס על עץ גבוה כדי ללמוד

סטודנט רוסי שחי במרחק מבירת המדינה, פרסם ברשת כי הוא חווה בעיות קשות בקליטת האינטרנט באזורו וכדי להשתתף בשיעורים, הוא נאלץ לטפס על עץ גבוה. הפרסום עשה גלים ברחבי העולם

בגלל הקורונה: הסטודנט הרוסי טיפס על עץ גבוה כדי ללמוד
אלכסיי דודולדוב על העץ צילום: אינסטגרם

אלכסיי דודולדוב, בלוגר פופולרי וסטודנט להובלת מים במכון אומסק, חי במרחק של יותר מאלפיים ק"מ ממזרח למוסקבה. בעקבות סרטון שפרסם ברשתות החברתיות על כך שהוא לומד בעץ בשביל קליטת רשת, הוא זכה לסיקור רב בתקשורת העולמית.

בסרטון בחשבון האינסטגרם שהעלה דודולדוב, הוא נראה עומד על עץ מכוסה בשלג, ופונה למושל האזורי אלכסנדר בורקוב. הסרטון תפס תאוצה ברשתות, והגיע אל 1.9 מיליון איש שצפו בסרטון שפרסם הסטודנט הרוסי בטיק-טוק, ויותר מ-60,000 נחשפו אליו באינסטגרם.

"אני צריך ללכת ליער, 300 מטר מהכפר, ולטפס על עץ בגובה 8 מטר, ואז אני נכנס לזום כדי לדבר עם הפרופסורים ולהוכיח להם שאני לא מבריז משיעורים", הוא נשמע אומר בסרטון.

בעקבות הקורונה, הרשויות בכמה אזורים ברוסיה, העבירו את הסטודנטים ללמידה מרחוק כדי לבלום את התפשטות נגיף הקורונה. כ-80% מהרוסים רגילים לגלוש באינטרנט, אך בכמה אזורים מרחוקים החיבור לאינטרנט מקרטע ולעיתים כלל לא קיים.

משרד החינוך האזורי באומסק מסר לעיתון הרוסי RBC שכדי לפתור את הבעיה תהיה לאלכסיי תוכנית לימודים אישית, וכך הוא יוכל ללמוד בכפר שלו, סטנקביצ'י, שמרוחק 170 ק"מ מהעיר אומסק.

אלכסיי לא מרוצה מהתגובה של הרשויות, וסיפר שכמה גורמים המליצו לו לצאת לכביש המהיר כדי לשפר את הקליטה הסלולרית ואת החיבור לאינטרנט, כך דווחה התקשורת הרוסית.

"לי נתנו תוכנית לימודים אישית, אבל לרשויות לא אכפת מסטודנטים אחרים מאוניברסיטאות אחרות", כתב אלכסיי בפוסט באינטסגרם. "נגיף הקורונה אוניברסיטאות ברוסיה עברו ללמידה מרחוק ויצרו בעיה לא פשוטה לסטודנטים שגרים במקומות נידחים, שבהם חיבור לאינטרנט אינו דבר מובן מאליו, הוא כתב.

רוסיה קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד