י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"שאלוקים ירחם עליו"

נתניהו ניחם את מוחמד סעוד על מות אביו מקורונה

לאחר שאביו של הסעודי ידיד ישראל מוחמד סעוד הלך לעולמו אחרי שנדבק בקורונה, ראש הממשלה מפרסם בטוויטר ציוץ מיוחד בו הוא מנחם בערבית את סעוד ומשפחתו

נתניהו ניחם את מוחמד סעוד על מות אביו מקורונה
מוחמד סעוד בלשכת נתניהו צילום: לשכת ראש הממשלה

ראש הממשלה נתניהו כתב בחשבון הטוויטר שלו בשפה הערבית דברי ניחומים למוחמד סעוד שאביו הלך לעולמו אמש (שני) מנגיף הקורונה. נתניהו כתב "בצער רב קיבלתי את הידיעה על מות אביו של ידידי מוחמד סעוד, אני שולח את תנחומיי העמוקים והזדהות כנה לידידי מוחמד ומשפחתו. שאלוקים ירחם עליו".

אתמול כאמור הלך לעולמו אביו של ידיד ישראל מוחמד סעוד. אלפי ישראלים ניחמו את מוחמד בפייסבוק ושלחו לו הודעות וואטסאפ. מוחמד עצמו כתב בחשבון הפייסבוק שלו על הניחומים שקיבל.

אביו של ידיד ישראל מוחמד סעוד הלך לעולמו

"תודה רבה רבה על המילים החמות והמעודדות" כתב סעוד, "אלוקים ישמור עליכם ועל כל משפחתכם ובעזרת השם נזכה לראות שלום בין העמים, יום יבוא וכולנו נחיה בשלום וכולכם תגיעו לבקר בממלכת סעודיה ואנחנו נגיע לבקר אצלכם בישראל, היו לי חודשים קשים מאוד בגלל המחלה של אבא שלי ע"ה, המילים שלכם עודדו אותי מאד, גם אם לא הספקתי להגיב לכולכם באופן אישי, אני רוצה שתדעו שאני קורא את כל התגובות, לפעמים לוקח לי הרבה זמן, כי הן רבות מאוד, אני לא יכול להגיב לכולכם בנפרד, כי זה מאד הרבה, תודה לכולם על העידוד ועל כל התפילות החמות והמעודדות שאלוהים בוודאי שמע, התפילות ילכו למקום טוב, אלוהים תמיד שומר את התפילות."

כזכור כפי שדווח ב'בחדרי חרדים'. פהד סעוד אביו של כוכב הרשת מוחמד סעוד, המוכר לכולנו משיריו ומסריו לשלום ופיוס בין העמים. חלה בנגיף הקורונה, ובחודשים האחרונים אושפז בשל מצבו הרפואי הקשה, ואתמול הוא נכנע לנגיף בגיל 76.

פהד סעוד חלה בסרטן ואושפז כמה פעמים בשנה האחרונה, הוא עבר טיפולים קשים, אך נגיף הקורונה הכריע את מצבו, והוא הלך לעולמו.

מוחמד מוכר לכולנו משיריו ומסריו לשלום ופיוס בין העמים, הוא פתח את ביתו בריאד ליהודים ועשה היסטוריה והיסטריה ברשתות החברתיות העולמיות.

ערוצי הטלוויזיה בעולם הערבי שידרו את התיעוד של היהודים אצל מוחמד בבית, ומוחמד אף סיפר כי אביו ע"ה, תמך בשלום בין העמים.

בשבועות האחרונים יהודים רבים בארץ ובעולם התפללו לרפואת אביו של מוחמד, מכל העולם נשלחו אליו ברכות ואיחולים, ואף מספר ישראלים הגיעו לכותל המערבי התפללו במקום ושמו פתק עם שמו בין האבנים.

מוחמד סעוד בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד