י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
האשמות נגד העיתונות החרדית

אביו של ר"י מיר נגד פייזר: "המטרה - דילול האוכלוסייה בעולם"

האם עורך יתד נאמן חזר בו מהכתבה על ה'סדר העולמי החדש' שפרסם לפני כעשור? מדוע הפלס הואשם בהטלת צנזורה על ביקורת נגד החיסונים? ואיך קשורה לכל זה 'רכבת בתיה' שהצליחה לעורר זעם בציבור החרדי? בשיחה טעונה ומורכבת שמסר השבוע הגאון הרב יואב אלון - אביו של ר"י מיר-ברכפלד, הוא מותח קו בין הדברים ומעלה תהיות קשות באשר לחיסונים החדשים שמבטיחים ישועה מהקורונה

אביו של ר"י מיר נגד פייזר: "המטרה - דילול האוכלוסייה בעולם"
הרב יואב אלון צילום: בחדרי חרדים

הגאון הרב יואב אלון שהתפרסם לאחרונה כשהוביל מפעם לפעם קו תקיף במיוחד נגד חיסוני הקורונה, מגולל בארוכה שורת טענות והאשמות חמורות נגד חברת פייזר שפרסמה בשבוע האחרון את הצלחתה לייצר חיסון, פרסום שבעקבותיו החל בישראל מרוץ הצטיידות בחיסון.

הרב אלון שבעברו שימש כמדען התעשייה הביטחונית ומחזיק בשלל תארים אקדמאיים ממכון וויצמן והאוניברסיטה העברית, טוען בתוקף כי הקורונה והחיסונים הם תוצר זדוני מובהק של חבורה סודית שמנהלת דברים רבים בעולם מאחורי הקלעים, כשאחת המטרות הברורות שלהם זה דילול האוכלוסייה העולמית, והתנכלות ספציפית לציבור החרדי המהווה איום על העולם החילוני - החופשי מכל רסן של מוסר ודת.

הרב יואב אלון, אביו של ראש ישיבת מיר-ברכפלד, חשף בשיחתו מאמר נרחב שהתפרסם לפני כעשור בעיתון יתד נאמן, שם העלה עורך יתד  נאמן כיום, ישראל פרידמן, שורה של טענות עם שמות של אנשים ומדינות, שלטענתו אז –הם מהווים את אותה חבורה שנפגשת אחת לשנה בארה"ב ובמקביל גם באירופה. הרב אלון מעלה תהיות באשר לשייכות העיתון לצד אותה חבורה כיום, ותוקף את עיתון הפלס שלטענתו מצנזר את הביקורת שניסה לפרסם שם נגד החיסונים.

דבריו המלאים של הרב אלון:

נתחיל בכך שהידיעות רצות ויש התרגשות גדולה, ואין באפשרותי בהיקף שניתן לי כאן להכניס את כל מה שעומד על ליבי, ולכן נפתח ערוץ יוטיוב בשם 'הרב יואב אלון' ובו ניתן יהיה לשמוע ולראות את התוספות על מה שייאמר בשיחה זו. כמו כן, עד פרסום הדברים יהיה כבר בעזרת השם כבר ערוץ שמע חדש.

אם אני רוצה לסכם במשפט אחד את תמצית מה שאני רוצה להגיד בשיחה הזאת, אני חושב שהמשפט הטוב ביותר הוא מפרשת השבוע הקודמת, כשאבימלך מאשים את אברהם אבינו שרימה אותו כביכול בכך שלא גילה לו ששרה היא אשתו, עונה לו אברהם: "ויאמר אברהם כי אמרתי רק אין יראת אלוקים במקום הזה והרגוני על דבר אשתי", כשאין יראת אלוקים בן אדם יכול להגיע להכי גרוע, וכפי שאנחנו רואים את זה היום לעינינו ולא תמיד מאמינים. זה יכול להיות 'על דבר אשתי' – על עריות, זה יכול להיות על ממון או על כבוד או שליטה, וזה גם מוסר לכולנו שכל אחד יבדוק בעצמו שיהיה בו מספיק יראת אלוקים כדי שהוא לא יגיע לדברים נוראיים שכל אחד יכול ליפול בהם.

זה יכול להתבטא לא רק אצל אותם זדים שמנסים לפגוע בנו עם חיסונים ו-G5 וכל מיני מרעין בישין, אלא זה יכול להיות גם אצל אותם אנשים ואותם רבנים או עסקנים ששומעים על הדברים האלה ומסרבים לטפל בזה, ולכל אחד יש תירוץ אחר להתעלמות מהנושאים הללו. אבל סך הכל אין מי שיבוא ויעורר את הציבור באופן כזה שזה באמת יגיע לכולם – גם לגדולי התורה, והם יוציאו פסקי הלכה כיצד להתייחס למצב שנמצא היום.

במדינות בעולם ובישראל בונים מתקני כליאה למתנגדי החיסונים?

בשבוע שעבר התקיימה פגישה אי שם, של רבים מאלו שערים לענין ומנסים להילחם ומבינים את החשיבות של המאבק בכל העניינים של הקורונה. סיפר שם 'חיים איכר' על מכלאות ומתקני כליאה שעכשיו בונים אותם. שמעתי אחר כך שמדובר על החלטה שהתקבלה ב-20 במאי השנה. פתאום באמצע הקורונה נזכרו שמאוד חשוב לתגבר את מערך בתי הסוהר והחליטו להקים 13 מתקני כליאה, שלפי דברי חיים איכר יספיקו ל-52 אלף איש. אז יש שאומרים שהמתקנים נועדו לשפר את מצבם של האסירים של היום, ויש אומרים שזה אולי בשביל לכלוא את כל סרבני החיסונים וכו', מתנגדי המשטר, שכפי שהבנתי יש כבר בארצות הברית ממש מחנות ריכוז עצומים שיכולים להכיל המון אנשים, ומערכת רכבות שיכולה להגיע לשם. צלצלתי אליו כדי לשאול אותו יותר פרטים. חשבתי שאולי הוא רק בקיא בנושא של מכלאות, אבל אולי הוא לא שמע  על הסדר העולמי החדש, אך הוא שאג עליי "סדר עולמי חדש? על מה אתה מדבר? אתה מקרר את כולם.. כשאתה אומר סדר עולמי, אנשים יגידו כך ויגידו כך. אנחנו מדברים כאן על שואה קרובה מאוד מאוד, תפסיק לדבר על סדר עולמי, תדבר על שואה. כי יש לנו פה עסק עם שואה והולכים להתרחש עלינו דברים איומים".

כנראה שהזעקה שלו שנשמעה גם באותה פגישה עוררה אנשים נוספים, ואחת המשתתפות שם נזעקה לבוא ולהזהיר את הציבור מפני החיסונים המשמשים וקרבים - ואין לנו מושג כמה משום שצפויים לנו אולי עוד הפתעות שפתאום תוך שבוע כבר  יש חיסונים לקורונה, אבל גם מפני חיסוני השפעת שעכשיו הם נותנים. וביוזמתה גרמה לכך שיופצו בכמה ריכוזים חרדיים בארץ ביום שישי האחרון כ"ו בחשוון קריאה מיוחדת להימנע מחיסוני השפעת והקורונה.

האם נתוני השפעת נעלמו כי הם אובחנו כ'קורונה'?

צלצל אליי אחי מארצות הברית וספר לי שהוא ראה ב'אקונומיסט', שהוא אומר שזה עיתון מאוד אמין, שכשבדקו מה הייתה פגיעת השפעת הרגילה בחצי הכדור הדרומי - שם הקיץ שלנו זה חורף והחורף שלנו זה קיץ, זאת אומרת שהם עכשיו עברו את תקופת החורף, וכמעט ולא הייתה שם שפעת רגילה. וניתן למצוא בכמה מקומות  נתונים מדויקים כמה נדבקו לעומת שנה שעברה כמה מתו לעומת שנה שעברה בכל מיני ארצות בחצי השני של כדור הארץ הדרומי, פחות או יותר סדר גדול נדבקו אולי שישית ממה שלפני שנה והרוגים הרבה הרבה פחות אולי עשירית עד כמה שזכור לי ממה שהיה בשנה שעברה. רק שב'אקונומיסט' הם נתנו את הסיבה שזה כך משום שאנשים כהגנה מפני הקורונה נוקטים באמצעי זהירות, שומרים על ריחוק חברתי עוטים מסיכות ושוטפים ידיים, לכן לשפעת אין איך לפרוץ.

במידה והריחוק החברתי הוריד את תחלואת השפעת – מדוע מחסנים משפעת?

האמת לפי דעתי, שהסיבה היא לגמרי אחרת. אין נתונים על השפעת כי כל מקרה של שפעת באופן אוטומטי נרשם בתור קורונה, זו הסיבה שאין נתוני שפעת. תחשבו על זה: ממאי נפשך, אם כל מקרה של שפעת נרשם בתור קורונה, אז מדובר בחבורה של נוכלים, אבל אם לא, ובאמת הם צודקים ותמימים, אבל אין שפעת בגלל שאמצעי הזהירות לקורונה בלמו את השפעת, אז למה צריך עכשיו לתת את הזריקות של חיסוני השפעת? הרי השפעת איננה? וכשאנחנו מכירים היום את האנשים שעוסקים בזה, בוודאי ובוודאי שכדאי להיזהר גם מחיסוני השפעת.

במדינת ישראל התרחשו פשעים בקנה מידה גם בתחום הזרקת חומרים מסוכנים

הזכרנו את הנושא של החיסונים שהיו במדינת קניה בזמנו, שבהם היה מעורב ארגון הבריאות העולמי ויש אומרים שגם ביל גייטס, שם הכניסו לחיסונים חומר שנקרא HCG והתברר אחר כך שהחומר הזה גורם לעקרות, מתוך האג'נדה שלהם שבקניה יש יותר מידי ילודה של אפריקאים, ולכן צריך לעקר. אנשים לא ידעו מזה וארגון הבריאות העולמי הודה אחרי שנים בזה וטען שזו הייתה טעות. וכפי הנראה הם סבורים שאם הם יודו בגלוי בטעות, הם יהיו כך יותר אמינים.

אמרה לי אחת ממשתתפות הפגישה שדיברנו עליה קודם, שלא צריכים ללכת רחוק כל כך עד קניה, ואפשר פשוט להיזכר מה נעשה כאן בארץ ישראל בשנת 1975 עם עולי אתיופיה. כשזה התפרסם הרבה יותר מאוחר גילו שבקרב נשים עולי אתיופיה ניתן להם חומר שנקרא 'דפו פרוברה' (Depo Provera)‏, שזה טיפול שגורם לעקרות כדי להגביל את הילודה שלהן, עד שהעניין הזה נתפס והפסיקו עם זה. אז הנה כאמור, גם בישראל זה כבר נעשה, בין אם זה בארץ או במחנות המעבר שבין אתיופיה לישראל. זאת אומרת שצריך לחשוש מהדברים האלו. תיזכרו גם מה היה עם ילדי תימן שהחליטו אז כל מיני גורמים שלמען אותם ילדים מסכנים שנולדו במשפחות פרימיטיביות מימי הביניים, מגיע להם לגדול במשפחות יותר נאורות, אז הם ביימו שהתינוקות האלו מתו ושלחו ומכרו אותם לארצות הברית. ידוע שגם עשו עליהם ניסויים וכמובן שמישהו הרוויח שם מזה גם כסף. למה אנחנו מזכירים לכם את כל זה?  כדי שלא תחשבו שמדינת ישראל כל כך תמימה וטובה שלא קורים בה דברים כמו חטיפת ילדי תימן וכדומה. כמובן שיש חיסיון על כל פרשת ילדי תימן, בדיוק כמו שיש היום חיסיון ל-30 שנה על כל הפרוטוקולים של הקורונה.

8 דברים שצריכים לדעת על חברת פייזר

דיברנו בתחילת השיחה על כך שכחסרה יראת שמים אפשר חלילה להגיע עד כדי רצח של המונים. בעניין זה חשוב לומר, שכשמבשרים לנו כעת בשורה על ההסכם שנחתם עם חברת 'פייזר' שהצליחה לייצר חיסונים עם 90% יעילות (דיברו על כך בפעמים קודמות, שהיעילות הזאת לא אומרת בכלל שזה פתר את הבעיה אלא רק שהנוגדנים שהם רצו לקבל אכן התקבלו, אבל זה לא אומר שהנוגדנים האלה עובדים, או שהם טובים או רעים). כדאי לברר מבחינה רפואית מה קורה בחיסונים האלה, ואני חושב שחבל על הזמן כי החברה האלה מסוגלים לעשות חיסונים שאולי ייבדקו אבל לבסוף להכניס לשם מה שהם רוצים, גם דברים אחרים, או את אותם חיסונים אבל עם תוספות, אז חבל על הזמן. לכן יותר מעניין אותי לברר עכשיו את רמת יראת השמים של חברת 'פייזר'.

מהאינפורמציה שבידיי על חברת 'פייזר' עולות 8 נקודות חשובות:

  1. חברת 'פייזר' קיבלה את הקנס הפלילי הגדול ביותר בהיסטוריה של ארצות הברית עם הסדר מול התובעים הפדרליים בסכום של 2.3 מיליארד דולר בעבור הפצת תרופות בניגוד לחוק, ועל תשלום שוחד ותמריצים לרופאים שיצייתו לתרמית.
  2. חברת 'פייזר' הודתה באשמת מיתוג שגוי של משכך הכאבים 'באקסטרה', כל זה נעשה בזדון כדי לאפשר לחברה לקדם את מכירות התרופה.
  3. בשנות ה-90 של המאה הקודמת, חברת 'פייזר הייתה מעורבת במכירת שסתומי לב פגומים שגרמה למתום של מעל מאה אנשים, וכל זה נעשה תוך כדי שבאופן מכוון החברה הטעתה רגולטורים אודות הסכנות הקשורות לאותם שסתומי לב. החברה שילמה 10.75 מיליון דולר בהסדר האשמות מולה בנושא זה.
  4. תביעה ייצוגית ענקית בנוגע לתרופה נגד סוכרת בשם 'רזלין' ניצחה, וקיבלה 60 מיליון דולר בהסכם מול 'פייזר', התרופה גרמה למטופלים למות מקריסת כבד.
  5. בשנת 2004 שילמה 'פייזר' 430 מיליון דולר לסבסוד קנסות פליליים של רופאים שרשמו את תרופת האפילפסיה נוירונטין לחולים שהתרופה לא מאושרת עבורם. בשנת 2010 חבר מושבעים הכריז על חברת 'פייזר' כחברה שעסקה בהונאת סחטנות ושיווק אותה תרופה.
  6. 'פייזר' הודתה שהיא שילמה שוחד של 20 מיליון דולר לכ-4500 רופאים ואנשי מקצוע רפואיים אחרים כדי שידברו בשם החברה.
  7. בשנת 2012 מינהל ניירות הערך והחליפין של ארה"ב הודיע שהגיע להסדר פשרה של 45 מיליון דולר עם חברת 'פייזר, עבור כך שהיא שיחדה רופאים מחוץ לארה"ב ואנשי מקצוע מתחום הבריאות על מנת להגדיל מכירות במדינות זרות.
  8. משפחות ניגריות תבעו את 'פייזר' בבית משפט הפדרלי בארה"ב על ניסוי בבני אדם של אנטיביוטיקה חדשה ומסוכנת. הניסוי היה על ילדים בלי הסכמת הוריהם, ופאנל מומחים הגיע למסקנה ש'פייזר' הפרה את החוק הבינלאומי והחברה הסכימה להסדר התביעה בתשלום של 75 מיליון דולר בבתי משפט בניגריה. גם התביעה בארה"ב הגיעה להסדר תשלום אך לא פורסם על איזה סכום.

הקשר של 'פייזר' לביל גייטס

עד כאן הפרופיל המקצועי של חברת 'פייזר' בשוחד וסחיטה. כשמסתכלים מסביב על הקשרים של החברה עם ביל גייטס, שמים לב לכמה מהם: 1. ביל גייטס הפך עצמו לשותף ב-15 חברת שמפתחות חיסוני קורונה, בין היתר בחברת 'פייזר'. 2. בנוסף לשותפות עם החברה, קרן מלינדה גייטס השקיעה כספים רבים בחברת 'פייזר ואחרות בשביל פיתוח חיסון לקורונה. 3. ביל גייטס השקיע ב'פייזר' גם בעבר מילונים רבים של דולרים, כמו כן הוא מחזיק במניות של חברת 'פייזר'. ממש ענבי הגן בענבי הגפן. אז מי שרוצה חיסון של 'פייזר' שיידע לכל הפחות מי נותן לו את החיסון הזה.

גילוי מפתיע - מה כתב עורך יתד נאמן לפני 9 שנים על התאוריה שיש קבוצה ששולטת על העולם

דיברנו בעבר כמה פעמים על הנושא של 'סדר עולמי חדש', אנשים שיש להם איזה חזון לסדר עולמי שבו יש שלטון מרכזי שהוא ינהל את העולם, הוא יקבע את החינוך והוא יקבע את הדת, הוא ישלוט בהכל והוא גם יפקח על הילודה ועל כמות האנשים בעולם – כי יש יותר מדי אנשים. לא תמיד מאמינים לנו שיש כזה דבר, קוראים לנו 'קונספירטורים'. כיוון שלנו לא מאמינים אבל ל'יתד נאמן' כן מאמינים, אז בוא נבחן מה פורסם ב'יתד נאמן' בסך הכל לפני 9 שנים.

בכתבה שחתום עליה מי שהיום הוא העורך של 'יתד נאמן', ישראל פרידמן, שידוע לי שהוא בקיא גדול בכל הנושא של 'בונים חופשיים' ובכל העניינים של ה'אילומינטי' וכו'. הנה כמה קטעים מאותה כתבה: "קבוצות הון מתאחדות בכל היבשות כדי למסד סדר עולמי חדש, קבוצה מפורסמת בארה"ב המאחדת אנשי משפט, כלכלה, פוליטיקאים בכירים ביותר, ראשי מפלגות וראשי התקשורת, מתוועדת בחשאי אחת לשנה ביער בקליפורניה, שם בין העצים ובצלו של פסל הינשוף (הסמל של 'האילומינטי') הם מתכננים את עתיד העולם כפי שהם רואים אותו מבעד למשקפיים חילוניות-כלכליות, הם משנסים מאתניים כדי להשפיע על בחירת ראשי מדינות וכדי להשיג השפעה על חקיקות בכל מקום שניתן, הם תומכים בעולם של עשירים ובריאים נטולי גבולות ודת, וכשעל הפרק עומדים חוקים ברוח ה'אאוגניקה' – תאוריה ששימשה את הנאצים ימ"ש והיא מעודדת המתות חסד ומניעת זכות ילודה של חולים ושל רפי שכל ועוד".

"יש קבוצה מקבילה אליהם באירופה שנקראת 'בילדנברג' שכוללת את ראשי בתי המלוכה, אישים ישראליים בכירים, בהם ממעצבי הכלכלה הישראלית וראשיה, לצד אנשי ממשל ותקשורת מקומיים חברים בקבוצות אלו, קולות עקשניים אינם חדלים ללחוש על מאגר רחב יותר, גם אם מדובר בגופים שמשתדלים לפעול בחסות הערפל המגונן, אלה שולחים זרועות וציפורניים לטושות לכיוונים מוגדרים".

"ובארץ, קרנות הון שחלקן ספגו האשמות על נטיות האשמות בגלל מייסדיהן, מממנות קרנות מקומיות שפועלות ברוח השקפתן ומגמותיהן, חלקן קרנות חדשות בישראל, לאחרות יש וותק גדול יותר, קבוצות כמו 'בצלם' 'עדאלה' 'הקשת הדמוקרטית המזרחית' 'האגודה לזכויות האזרח' 'קולך' ועוד ארגוני נשים וארגונים בעלי זיהוי מגמתי ברור זוכים לתמיכתן, והרשימה ארוכה. הקרן החדשה לישראל ממומנת בסכומי עתק ע"י קרן 'פורד' שמייסדה היה ידיד של היטלר ימ"ש ומפיצם של הפרוטוקולים של זקני ציון, והיא מממנת יותר מ-20 ארגונים שעיקר פעילותם ממוקד בפלורליזם יהודי וחופש דת".

"החדירה הסמויה של אלו לתוך מרקם החיים במדינת ישראל עמוקה וסרטנית, הם חותרים להשפעה גם בציבור הדתי-לאומי, רק לאחרונה פרסמו בתקשורת דברי המנכ"לית של הקרן החדשה לישראל שאמרה כי בעבר הם תמכו בפעילות של ציבור חילוני נגד הדתיים, אבל הם מצאו כעת שיטה חדשה יותר טובה". היא אמרה כי "עלינו להוסיף עוד נדבך למאבק וזאת על ידי קולות הבאים מתוך הקהילות הדתיות עצמן, כאלה שמבינים את השפה והתרבות, הם יכולים לבוא עם הרעיונות שלהם ואנשים יקשיבו להם".

העיתון ממשיך וכותב: "אתם שומעים את הצפירות העולות ויורדות, האם אתם כבר מזהים את נשימותיהם של המשת"פים בחשיכה?" כך כתוב ב'יתד נאמן' תשע"ב המוסף השבת פרשת שמות, וממשיך: "האחיזה הזו הועמקה עד לשורש, דמויות העומדות בראש מערכת המשפט הישראלית כמו השופטת דורית בייניש, תועדו כשהן לוחצות ידיים לנשיאת קרן 'פורד' – הקרן התומכת פיננסית ב'קרן החדשה' בסיום תכנית הכשרת המשפטנים של הקרן החדשה לישראל". כלומר, שהקרן החדשה לישראל מכשירה משפטנים ישראליים, מזמינה אותם ככל הנראה לארה"ב ונותנת להם בונוסים למיניהם כדי לאחוז בקשרים במערכת המשפט הישראלית.

ממשיך העיתון וכותב: "זה לא רק אומר הרבה, זה אומר כמעט הכל, בעיקר בכל מה שקשור לאובייקטיביות של מערכת המשפט בישראל ולעובדה שאין למערכת חלילה.. שום דעה ואג'נדה מוקדמת. משהו רע זורם בצינורות הניקוז שנמתחו מתחת לתשתית החברה הישראלית ואושיות קיומו הרוחניים".

מוסיף ומציין כותב המאמר כי הוא רק תאר עד כאן "טמפרטורה קטנה מהלהבות, ויש הרבה יותר". לדברי כותב המאמר "המטרה של חלק מהפרויקטים היא לפרק את מבצרי התורה ולמשוך את בוני העולם ומחזיקיו אל מחוץ לכתלי בתי המדרשות והכוללים באמצעות אנשים מתוך הקהילה. שחר חדש מפציע בכל מיני צבעים בצבא הישראלי במטרה למשוך כמה שיותר בני תורה מחוץ לכתלי הקודש".

"בצמרת היוזמה יודעים לספר על סכומי עתק שהופשרו לטובת משרד פרסום מהגדולים והמוכרים הפועל במגזר החרדי, ואיש יחסי ציבור חרדי שפעל בעבר בתקשורת המגזרית כדי לשכנע מבפנים ולגייס למסגרות השחר". בהמשך המאמר נכתב: "והזרוע השלישית של התמנון לצורך מימוש המגמה שיש קולות עקשניים שקושרים את כל זרועותיה, היא הזרוע השלישית – התקשורת. תקשורת מתוחכמת ועוינת בברד הניתך יום יום נשברו כל כלי ההגינות".

האם יתד נאמן עבר צד?

תמהתני אם אחרי 9 שנים יתד נאמן לא הצטרף לאלו שנקנו על ידי אותם אנשים לצורך השליטה בתקשורת. כך זה עכ"פ יכול להיראות אם אנחנו רואים כיצד העיתון הזה מפיץ פאניקה ופחד, כל הזמן מתאר כמה נורא ואיום הווירוס, וכשיש ידיעה שמשרד הבריאות בעצמו מוציא שסוף כל סוף ישנה ירידה משמעותית ביותר בתחלואה, אז איכשהו דואגים שם בעיתון למצוא שיש עדיין איזו נקודה מסוימת בעייתית, ובזה הם מתמקדים שם בעיתון, וכמו שצועקים הרבה כולל הרב מונק מבית חם שבקיא בענייני לחץ נפשי, הלחץ הנפשי שנגרם ע"י זה הוא נוראי והוא קטלני אולי יותר מהקורונה. העיתון הזה במגמתיות כל הזמן קורא לחיסוני הקורונה 'האור שבקצה המגיפה' וכו, ומונע להכניס אפילו מודעה פשוטה על קווי תוכן בנושא הקורונה הם לא נותנים שם, כי זה קוו שמכחיש את הקורונה, והם מצנזרים כל מי שבא ואומר שהנתונים על הקורונה הם שקריים.

ציטוט נוסף מיתד נאמן שלפני 9 שנים: "לצורך קמפיין ההסתה האחרון כמה אירוני גויסה שרת החוץ האמריקנית, והיא בעצמה משתתפת בקבוצות ההון שהוזכרו לעיל (ככל הנראה מדובר בהילרי קלינטון, שידועה שהיא מראשי החבורה הזאת), היא התריסה באזני התקשורת שמדינת ישראל הפכה לאיראן. לא קשה להבין למה זה נאמר, מספיק אם אנחנו מכירים את הערוגה שבה היא מלבלבת".

בפסקה נוספת כותב בעל המאמר ביתד, שבמסגרת המאמר בלבד לא ניתן להביא את כל החומר וכי "צריכים לבצע תחקיר נרחב יותר, ומגיע לציבור לדעת את תוצאותיו ואת שמות הנפשות הפועלות, אלא שלא כאן המקום גם אם הגיעה השעה".

הקשר של יתד לסדר העולמי החדש, והאם 'רכבת בתיה קשורה' לכך?

אז אני חושב שאני מסכים שמגיע לציבור לדעת ולהכיר את הנפשות הפועלות, ולכן אני מעז לבוא ולהגיד את זה בגלוי, אני יודע שאני מהלך כאן על חבל מאוד דק, וזה מסוג הדברים שיכולים ליפול בהם, זה מסוג הדברים שאולי זה הוצאת שם דע ודיבה ומלבין פני חברו ברבים, אבל כשאנחנו כרגע במצב ממש על פי כל הנתונים – קרובים לשואה, אני לא יודע כמה מותר לדבר וכמה מותר לשתוק, אני יודע שאני לוקח סיכונים ומסכן אולי את העולם הבא שלי אבל צריך להציל את ארץ ישראל, את מדינת ישראל ואת עם ישראל ולמנוע מצב שעיתונאים ישלטו בנו, שעיתונאים יכתיבו את האג'נדה שלנו, שגדולי תורה יקראן בעיתון שהנה ברוך השם מגיע סוף סוף החיסון הנפלא, ושזה כביכול צעד גדול לאנושות, זו סכנה גדולה ביותר. זו סכנה גדולה ביותר שעיתונאים ינהלו את עם ישראל והאינפורמציה בכלל לא זורמת אל גדולי התורה והרבנים, אמנם נעשה כעת מאמץ שזה יגיע והשם יעזור שזה יגיע בזמן כי כבר מדברים שלוחות הזמנים של החיסונים הם בלוף, ופתאום מתברר שאולי אפילו עוד שבוע כבר יש חיסונים, וכבר אז אנחנו  נראה מה זה חיסונים בכפיה חס וחלילה, כך שצריך לדעת להתנגד לכך מיד עכשיו.

באותו זמן שנכתבה הכתבה ההיא ביתד נאמן, ישראל פרידמן לא היה אז העורך של העיתון, אלא נתי גרוסמן, שהיום הוא העורך של עיתון הפלס. כשצלצלתי לישראל פרידמן הוא אמר לי שהוא לא כתב את הכתבה אך היא פורסמה בשמו. לדברי ישראל פרידמן, כשהוא ראה לאחר מכן את הכתבה הוא מאוד מאוד כעס כי לדבריו היא הייתה כתובה לא טוב. לי זה נראה שזה איזה שהוא ניסיון לבוא ולומר מצדו שדבריו הוצאו מהקשרם, כי אם היום קוראים את הכתבה הזאת זה מאשש את כל מה שאנחנו טוענים. וכל הענין הזה היום שכספים משפיעים היום על עיתונות, אני לא יודע איך קנו אותם וזה מאוד מטריד אותי.

רואים את זה גם היום כשמודעות ענק שהם חלק מתקציב העיתונות, ועולה התמיהה למה העיתון יתד נאמן צריך לפרסם מודעות ענק על רכבת בתיה? לקחו קרוניות כמו בגן החיות ושמו שם בנות סמינר חשופות לכל העיניים של הציבור, כשכל המושג ש'כל כבודה של בת ישראל פנימה' זה הלך ואיננו, והן נוסעות במרכזי הציבור החרדי דווקא בקול צהלה ותופים ומצלתיים, אני לא יודע אבל זה אולי בשביל להרים את המורל, לא ברור לי מה הכוונה בזה בדיוק, למה לפרסם דבר כזה? למה לעזור לזה? למי יש אינטרס בזה? האם זה לא אותו אינטרס של מה שנכתב במאמר לפני 9 שנים ביתד נאמן למוטט את החברה שלהו החרדית מבפנים? לארגון בתיה יש איזה שהוא מוטיבציה עצמאית לעשות את זה? זה נשמע כאילו מישהו באמת מה'שתולים' שדיברו עליהם – הם עושים את הדברים האלה כדי למוטט אותנו.. וסתם כך לא ברור, הלא היו נגד רכבת הזאת הפגנות גדולות ואפילו אלימות כדי למנוע את זה, אז מה אתן בנות ישראל ממשיכות עם זה?! די, היה לכן איזה רעיון למה להמשיך בכוח כשאתן רואות שיש כזה בלגן סביב זה?!  אני לא מבין, אבל ברור שמישהו מבשל את הדברים האלה.

האם הפלס הפך לעיתון מיינסטרים שמצנזר ביקורת

כשניסיתי להכניס את המודעות שלי ואת אותו מכתב בו הזהרתי על העניינים האלה ושחתם עליו בתור הסכמה שיש לחוש לעניינים האלה, הרב קופשיץ מבית שמש, אפילו בעיתון הפלס זה לא עלה. 'כן אנחנו דנו בזה מאוד ברצינות ומאוד התרשמנו, הייתה ישיבה ארוכה של כל הגורמים והתייחסנו לזה מאוד, אבל זה דבר השנוי במחלוקת ולא רצינו להיכנס לזה', כך אמרו לי שם. ביקשתי מהם רק להכניס לי את המודעה של  מי שרוצה מידע בעניין הקורונה יצלצל למספר מסוים, גם מזה התחמקו ואמרו ש'יצטרכו לערוך ישיבה'. מה קרה? גם אתם? הלא אתם הייתם עד היום העיתון שבו אפשר לקרוא כל מה שאתה רוצה לקרוא לא מהמיינסטרים, על מחלוקת עץ ו-ג הנוראית שם היה אפשר לקרוא מה שלא מהמיינסטרים, על כל מה שקשור לענייני צניעות, לענייני גיוס בנים וגיוס בנות, על הבעיות של החינוך ושליטת משרד החינוך בתכנים, כל זה היה אפשר לקרוא בהפלס, מי שרצה לדעת מה לא המיינסטרים אומר, היה יכול לפתוח הפלס, ועכשיו פתאום אתם קוראים לחיסונים "פריצת דרך"? וזה אחרי שראיתם כבר במכתבים שלא רציתם לפרסם אזהרה חמורה על החיסונים האלה, אז זו פריצת דרך? האם זה לא יותר מסוכן? יבואו אנשים ויקראו מודעות מה שדיברנו עכשיו על חיסונים ויגידו – רגע אבל ביתד נאמן כתוב הפוך, אז בוא נלך ונראה מה כותב הפלס, ואם גם הפלס כותב שזה פריצת דרך אז כנראה שכל המודעות האלה הם שטויות. רבותי צריך להיזהר שגם אלה שהלכו כל הזמן ונתנו את הדעה כל הזמן לא של המיינסטרים שלא ייסחפו כאן להיות במיינסטרים, זה פשוט יכול להיות שואה לעם ישראל.

נתניהו מודה: יש שלטון 'דיפ-סטייט' שמנהל בארץ את העניינים

הנה כמה ציטוטים מנתניהו: "מנהיגי המדינות הנאורות הבינו שיש כאן הזדמנות לכינון סדר עולמי חדש". אז יש סדר עולמי חדש או שאין דבר כזה? מסתבר שנתניהו בעצמו אומר שכן. ציטוט נוסף מישיבה סגורה שהודלפה והתפרסם בעיתונות: "אין כאן דמוקרטיה יש כאן שלטון של הדיפ סטייט". דיפ סטייט זה ממשלת צללים, אותם אלה שמושכים בחוטים שהם בעצם קובעים מי ירד ומי יעלה.

אז יש כאן שני אפשרויות להבין את הדברים שאמר; או שהוא דיבר על הדיפ סטייט וממשלת הצללים שאנחנו כל הזמן מדברים עליה, אותם אלו ששולטים על מה שקורה בארץ, אם זה משוויץ בדאבוס, בקרן המטבע העולמית, או מארצות הברית ב-CIA או ב-CFR, אלה אנשי הסדר העולמי החדש ששולטים ואנשים לא מאמינים בזה וטוענים שזה בלוף, אבל כזכור ראינו בכתבה של יתד נאמן לפני 9 שנים שיש דבר כזה. אז אם הוא דיבר נתניהו כשאמר שיש כאן דיפ סטייט על הסדר העולמי החדש אז הנה לכם ראיה, אבל גם אם תגידו שמה שהוא התכוון זה לבג"ץ לכל שופטי בית המשפט העליון, כמו שהשר אוחנה כבר אמר שיש פרקליטות שבתוך הפרקליטות, כלומר שיש איזה דיפ סטייט בתוך הפרקליטות שהוא קובע כל דבר, גם במקרה כזה יש לנו כאן שליטה של הבג"ץ, אבל הלא גם במאמר שהתפרסם ביתד נאמן לפני 9 שנים ראינו איך שופטי הבג"ץ כמו בייניש מקושרים לכל אנשי השלטון וה'אילומינטי' כמו הילרי קלינטון.

הרי הבניין של בית המשפט העליון ידוע שהוא נבנה על ידי קרן רוטשילד במיוחד עם מוטיבים של האילומינטי, אז תגידו בסדר הוא תרם אז נתנו לו, אבל לא כדאי להיות יותר מידי תמימים, כי אם הוא תרם אז יכול להיות שעם הכספים שלו הוא בפועל מטה את הדברים לכיוונים שלו, וגם אם לא אז ידוע לנו שיש השפעות רוחניות בעולם, וכמו שאברהם אבינו נתן את שמות הטומאה לבני קטורה, אם השופטים יושבים במבנה שכולו מלא בסמלים ועיניים של טומאה ועליות גג של טומאה אז אולי גם זה משפיע על כיוון המחשבה שלהם.

ציטוט נוסף מנתניהו: "אנחנו עומדים עכשיו במאבק עולמי נגד אויב משותף – וירוס הקורונה וסוף סוף הגענו לניצחון על הווירוס ואיני יכול להשוות את זה אלא לאותו מאבק משותף של העולם נגד האויב הנאצי ולפלישה לנורמנדיה". משום מה לי זה נראה יותר שהווירוס הזה יותר דומה לפלישה של הנאצים לפולין והונגריה, אבל זה ענין צדדי. אבל אני שואל, איך אפשר לדבר ככה? נניח שהכל תמים והכל נכון, וצריכים לתת את החיסונים למרות שלא התנסו על זה מספיק בני אדם ולא עברו מספיק שנים, עדיין יש לנו כאן בעיה קשה, זו לא החלטה פשוטה בכלל, מי אמר שהחיסון הזה עובד? ככה מתנהג בן אדם שבאמת דואג לציבור? לי זה יותר מתאים לאדם שהאג'נדה שלו שצריך את החיסונים כי החיסונים הם המטרה בשביל להכניס לנו את השבבים לשלוט בנו או לא יודע מה, אבל זה לא משתלב עם זה שאדם שבאמת דואג לבריאות הציבור.

קורונה חיסונים הרב יואב אלון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 68 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד