ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
סוער באגודת ישראל

ליצמן במתקפה על פרוש ואייכלר: מאיים בהקמת מערכת חינוך חדשה

אחרי שבוע סוער באגודת ישראל שבסופו חזר ליצמן במפתיע לכהן כשר השיכון, הוא תוקף את חבריו לסיעה, חברי הכנסת אייכלר ופורוש ואף משגר איום כי יפתח מערכת חינוך חסידית חדשה שתתחרה בחינוך העצמאי

ליצמן במתקפה על פרוש ואייכלר: מאיים בהקמת מערכת חינוך חדשה
ליצמן ופרוש צילום: צלמי פלאש 90

השר המיועד יעקב ליצמן תוקף את שותפיו לסיעה בתום שבוע סוער בסופו הוא חוזר למשרד השיכון, ואף מאיים בהיפרדות והקמת מערכת חינוך חסידית חדשה.

במפגש סגור עם נציגי גור שנערך היום (שלישי) בבית שמש, התייחס לחזרתו לממשלה ואמר "לצערי אני מרגיש שאנו לקראת בחירות כי הצדדים (הליכוד וכחול לבן) אינם מתפקדים יחדיו וזה לא יוכל לשרוד הרבה זמן ככה".

ליצמן תקף גם את חבריו לסיעה. תחילה את סגן השר מאיר פרוש בטענה כי הוא "פועל לבדו וללא כל עדכון מצדו. מבחינתנו אם פרוש רוצה לחזור לשיתוף פעולה הוא צריך להחזיר את החינוך העצמאי שגזל מאתנו ופגע באגודה".

גם את ח"כ ישראל אייכלר תקף ליצמן, "הוא מעולם לא פנה אלי בעניין חלוקת התפקידים וכל עניני השיכון שעזבנו וחזרנו. אם היה פונה הייתי מעדכן אותו והיה מקבל תמונה מלאה. במקום זאת החליט לפעול אחרת בדרך של מכתבים דרך התקשורת. מוזר מאד להתנהג כך".

ליצמן התייחס גם לנושא החינוך העצמאי, אחרי שנחשף כאן על הדרישה למנות את נציגם ליו"ר החינוך העצמאי במקום הרב אברהם לייזרזון ז"ל ושיגר תוך כדי איום. "נושא חינוך העצמאי הוא בנפשנו אם העניין לא יסתדר עד הבחירות אנחנו נפעל לקדם הקמת חינוך עצמאי חסידי", איים ליצמן.

יעקב ליצמן חינוך העצמאי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד