י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
מוכן להתפטר

מבוכה לפוליטיקאי: הציג תליון ישראלי נגד קורונה

בכיר באיטליה עורר מבוכה גדולה, עת הציג לציבור תליון המבוסס על 'טכנולוגיה ישראלית', כשלדבריו, התליון שעלותו 50 יורו, אמור לסייע בהתמודדות מול נגיף הקורונה. לאחר שנחשף כי מדובר בתליון המשמש כמטהר אוויר הצהיר הבכיר כי הוא מוכן להתפטר לאור המבוכה שעורר • צפו

מבוכה לפוליטיקאי: הציג תליון ישראלי נגד קורונה
ג'וזפה טיאני מציג את התליון צילום: צילומסך

ג'וזפה טיאני, בכיר באיטליה עורר מבוכה גדולה עת הציג לציבור תליון המבוסס על 'טכנולוגיה ישראלית', כשלדבריו, התליון שעלותו 50 יורו, אמור לסייע בהתמודדות מול נגיף הקורונה. מה שטיאני לא בדק עד הסוף, הוא את הייעוד המקורי של התליון שמיועד בסך הכל לשמש כמטהר אוויר.

טיאני שמכהן בתפקיד האחראי לרכש וחדשנות במחוז פוליה, ובסמכותו אף היה לרכוש את התליונים האלה הפך למושא לעג וגיחוך באיטליה לאחר שהציג לציבור הרחב את תליון הפלא שהתברר תוך זמן קצר כתליון המשמש לטיהור האוויר, כך על פי הדיווח ב'ישראל היום'.

עוד דווח, כי בראיון שנערך עם טיאני לאחר התפוצצות הפרשה ברשת, הצהיר טיאני כי למרות שהוא מאמין שהסיפור נופח מעבר לפרופורציות שלו, מסיבות פוליטיות, הוא מוכן להתפטר אם יבקשו זאת ממנו.

טיאני הוא לא הבכיר היחיד שגורם מבוכה עם פתרונות קסם לנגיף הקורונה, בחודש יולי האחרון התראיין השר לשעבר מ'הליכוד', איוב קרא בערוץ 'כנסת' וסיפר כי יש לו חיסון לקורונה, אותו איתר ברוסיה ונקרא 'מי החיים' וכי הוא עובד להביא אותו לישראל. "ראיתי את המפתחים שלו, בני 70 ו-80 והם היפראקטיביים וקופצניים בגלל שהם שתו את זה" אמר קרא בזמנו. בשונה מהחיסון הרוסי אותו מקדמים ברוסיה בשיתוף פעולה עם המרכז הרפואי הדסה, 'מי החיים' של קרא לא התרוממו מעבר למבוכה אותה גרם.

קורונה חיסון מבוכה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד