י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
עימות בימין

נתניהו על ימינה: "לא יודע אם הם ימין או שמאל"

אות לבחירות מתקרבות. ראש הממשלה מעניק היום ראיון לכלי תקשורת המזוהה באופן מובהק עם הבייס הימני ותוקף שם מעל גלי האתר את מפלגת ימינה. בכירת המפלגה איילת שקד לא ישבה בשקט ועלתה מיד אחריו להגיב | סוער בקרב על הנהגת הימין

נתניהו על ימינה: "לא יודע אם הם ימין או שמאל"
נתניהו בנט צילום: פלאש 90

מתכונן לבחירות: ראש הממשלה בנימין נתניהו העניק היום (שלישי) ראיון מיוחד לתחנת הרדיו 'גלי ישראל', במהלכו עקץ את סיעת 'ימינה' והעומד בראשה חה"כ נפתלי בנט בטענה כי לא ברור אם הוא איש ימין.

"אני לא יודע אם בנט הוא ימין או שמאל", אמר נתניהו, לדבריו, "תלוי באיזה יום שואלים. יש שם שתי מפלגות. בנט הצביע בעד לפיד לראשות הממשלה. הוא הצביע עם הרשימה המשותפת. סמוטריץ הצביע נגד".

חברת הכנסת איילת שקד עלתה להגיב לנתניהו ופתחה במתקפה: "נתניהו האחרון שיכול לחלק ציונים לימניות של בנט, הוא זה ששחרר 1000 רוצחים, לחץ את היד לעראפת, הקפיא את ההתיישבות ביו"ש, פספס הזדמנות היסטורית להחיל ריבונות עם הממשל הכי אוהד שהיה פה, חתם הסכם נורמליזציה עם סודן אבל לא הוציא אף מסתנן, אמר אמן למערכת המשפט ועצר כל ניסיון לשנות אותה", האשימה.

עוד תקפה שקד בראיון ל'גלי ישראל', "יש מליון מובטלים ובואו נדבר על זה. נתניהו יודע ששר הביטחון נפתלי בנט הוביל את המאבק בקורונה ברמה הכי גבוהה שיש, אבל אז הוא פיטר אותו, העיף את ימינה לאופוזיציה והתחבק עם גנץ וניסנקורן".

לדבריה, "מיליוני אזרחים שילמו מחיר נורא על ניהול מזעזע בקורונה, ועכשיו נתניהו שוב שם את הפוליטיקה מעל הכל ובוחר לתקוף את בנט".

בנימין נתניהו איילת שקד נפתלי בנט מפלגת ימינה גלי ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד