ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

היסטוריה: עשרות ילדים ישראלים יוטסו למחנה בדובאי

לראשונה: עשרות ילדים ישראלים חולי סרטן יוטסו בשבועות הקרובים על ידי ארגון רחשי לב לנופש בדובאי • ההחלטה לקיים את המחנה בדובאי, התקבלה עקב היותה מדינה ירוקה

היסטוריה: עשרות ילדים ישראלים יוטסו למחנה בדובאי
דובאי ממעוף הציפור צילום: pixabay

לראשונה בהיסטוריה: שבועות מספר לאחר החתימה על הסכם השלום, בשבועות הקרובים יצאו עשרות ילדים ישראלים חולי סרטן יצאו למחנה נופש יוקרתי בדובאי.

ארגון רחשי לב של שימי גשייד ארגן מחנה נופש לעשרות ילדים ישראלים חולי סרטן. מדי שנה מוציא הארגון מספר נופשונים בחו"ל לילדים החולים, מה שלא קרה השנה עקב הקורונה. ברחשי לב חשבו על פיתרון, ולבסוף הוחלט לקיים את המחנה בדובאי, עקב היותה מדינה ירוקה.

שימי גשייד בביקורו בדובאי 

ארגון המחנה - ההולך לכלול לינה בבתי מלון יוקרתיים ומגוון רחב של אטרקציות ופעילויות, כרוך בקשיים לוגיסטיים אדירים, שכן מלבד פתרונות האירוח צוות רפואי מלא מתלווה לילדים לאורך כל תקופת הנופש.

כזכור, לפני כחודשיים, עם חתימת הסכם השלום בין איחוד האמירויות למדינת ישראל, הוזמן מנכ"ל הארגון שימי גשייד לביקור נדיר ומיוחד באמירויות, יחד עם בכירים ממערכת הבריאות בישראל. חלק גדול מחברי המשלחת פועל באמירויות בשנים האחרונות, אך הפעם הביקור היה גלוי ורשמי.

המשלחת המריאה בטיסה ישירה מנתב"ג, מעל מדינות ערב, מעל מצרים. קטאר, בחריין וערב הסעודית שבשל חשיבות המשלחת, נענו מדינות אלו לפנייתם של האמירויות, ואפשרו טיסה ישירה במרחב האווירי שלהם. המשלחת יצאה בשיירה מאובטחת, מלווה על ידי נציגי השלטונות המקומיים, לשלושה ימים של דיונים אודות טכנולוגיות רפואיות ורפואה מתקדמת ופורצת דרך.

קורונה דובאי רחשי לב שימי גשייד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד