י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

נציגי 'לאומית' הגיעו לסיור מקצועי במרכז הרפואי 'מדיקה'

משלחת של נציגי לאומית הגיעו לסיור עבודה מקצועי במרכז הרפואי 'מדיקה' בת"א והתרשמו מהיקף השירותים המקצועיים ומהייחודיות של המרכז הרפואי המעניק לכל באי המרכז תחושה של חדשנות ומקצועיות מהרגע הראשון • אפרים רוזנשטיין מנהל השיווק במגזר החרדי: "אין ספק שמדיקה הקימו כאן מרכז רפואי מהשורה הראשונה ואני שמח שנוכל למנף את המפגש לשיתוף פעולה ולעבודה מעשית" # פנחס (פינו) צרויה, מנכ"ל רשת מדיקה: "אתם רואים פה דבר שלא ראיתם עדיין בעולם הרפואה המקצועית. יחד עם מיטב הרופאים המומחים הפועלים במדיקה רכשנו את הציוד והטכנולוגיות המתקדמות ביותר. אנו מחויבים לספק מענה רפואי מקצועי שמותאם לאורח החיים של הציבור החרדי"

נציגי 'לאומית' הגיעו לסיור מקצועי במרכז הרפואי 'מדיקה'
סיור לאומית במדיקה צילום: יח"צ

נציגים בכירים מטעם 'לאומית שירותי בריאות' באזור המרכז הגיעו לסיור מיוחד במרכז הרפואי 'מדיקה', בכדי לעמוד מקרוב אחרי שירותי המרכז הרפואי והרחבת שיתוף הפעולה בין מדיקה לבין לאומית.

בסיור השתתפו הר' אפרים רוזנשטיין, מנהל השיווק למגזר חרדי בלאומית, הר' פסח קירשברג, מנהל שירות לקוחות של לאומית בבני ברק, ערן גייזלר, מנהל מכירות במחוז מרכז של לאומית, הר' ירמי ברגר, מנהל קשרי קהילה של לאומית באלעד ושלמה זלמן סיונוב, מנהל קשרי קהילה של לאומית באור יהודה.

הביקור נועד להרחיב את שיתוף הפעולה בין המרכז הרפואי לבין 'לאומית'. המרכז הרפואי "מדיקה" (medica) מתאים את עצמו גם לצרכי הציבור החרדי. המרכז הרפואי ממוקם בתל אביב, נמצא במרחק נסיעה באוטובוס (קו 7) מבני ברק ועד למרכז עצמו, כאשר נגישות למקום קיימת גם משאר הערים החרדיות במרכז – אלעד, פתח תקוה ומודיעין עילית.

למדיקה, הסכמים עם כל חברות הביטוח וקופות החולים, סטנדרטים גבוהים במיוחד, שממצבים אותה כאחד המרכזים הרפואיים הנחשבים בישראל.

במדיקה הצליחו לממש את השילוב המרתק בין מקצוענות ואיכות רפואית עם הרופאים המומחים ביותר המפורסמים במגזר החרדי לבין נראות ואווירה ייחודית. הסטנדרטים הגבוהים ביותר של מצוינות רפואית ושירותית ילוו אתכם במהלך שהותכם ב- מדיקה, כשאתם מטופלים על ידי הרופאים הכירורגים המובילים בתחומם, צוות סיעודי מיומן, אמפתי ומקצועי וצוות אדמיניסטרטיבי אנושי ותומך. כ-200 רופאים מומחים, ביניהם מנהלי מחלקות, מנהלי יחידות, בבתי החולים הציבוריים והפרטיים כאחד, מהווים את הצוות הרפואי האיכותי והמוביל במדיקה.

נציגי 'לאומית' שהשתתפו בסיור, הביעו את התפעלותם מהיקף השירותים המקצועיים ומהייחודיות של המרכז הרפואי היוקרתי המעניק לכל באי המרכז תחושה של יוקרה ומקצועיות מהרגע הראשון.

בתום הסיור אמר מנהל השיווק של לאומית במגזר החרדי ר' אפרים רוזנשטיין: "הגענו ל'מדיקה' כי אנחנו רוצים שיהיה למבוטחי לאומית בציבור החרדי שירות טוב ומקצועי. מבוטחי לאומית סומכים עלינו שנדאג לשירות הטוב והמקצועי ביותר ואין ספק שמדיקה הקימו כאן מרכז רפואי מהשורה הראשונה ואני שמח שנוכל למנף את הסיור לשיתוף פעולה ולעבודה מעשית.

פנחס (פינו) צרויה, מנכ"ל רשת מדיקה אמר למשתתפים בסיור: "אתם רואים פה דבר שלא ראיתם עדיין בעולם הרפואה המקצועית. אנחנו מסכימים על אותו דבר שהדבר הנכון ביותר זה שירות לאזרח. הבאנו לכאן את כל שירותי הרפואה המקצועיים ביותר. רופאים בעלי שם שנותנים מענה מקצועי ויחס אישי. יש לנו הסכם משמעותי עם לאומית באורתופדיה, עיניים, כלי דם, אף אוזן גרון, גפיים והמטרה היא להרחיב את שיתופי הפעולה. השקענו כאן ואנחנו ממשיכים להשקיע משאבים רבים כדי להבטיח למטופלים ולציבור הבא בשערי המרכז הרפואי את הסטנדרטים הרפואיים הגבוהים והמתקדמים ביותר הקיימים היום בעולם הבריאות. יחד עם מיטב הרופאים המומחים הפועלים במדיקה רכשנו את הציוד והטכנולוגיות המתקדמות ביותר כדי להבטיח את הטיפול הטוב ביותר למטופלינו. לאומית פועלת חזק מאד בקרב הציבור החרדי וחשוב לנו שציבור יקר זה יקבל את השירותים הרפואיים בסטנדרטים של מדיקה ואנו מחוייבים לספק מענה רפואי מקצועי שמותאם לאורח החיים של הציבור החרדי".

לאומית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד