י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
מוותר על פאלם ביץ'

טראמפ נצמד לכיסא: יעשה את החג האמריקאי בבית הלבן

טראמפ לא מוותר, ובניסיון לקבע את מעמדו הלגיטימי כנשיא שמנהל מאבק משפטי, החליט לחגוג את חג ההודיה האמריקאי בבית הלבן ולא באחוזתו בפלורידה כמדי שנה

טראמפ נצמד לכיסא: יעשה את החג האמריקאי בבית הלבן
הנשיא טראמפ בבית הלבן צילום: דוברות הבית הלבן

בניסיון לקבע את מעמדו כנשיא, דונלד טראמפ והגברת הראשונה מלניה יבלו השנה את חג ההודיה הקרב בבית הלבן. הזוג מבלה בדרך כלל את חג ההודיה האמריקאי וחג המולד במר-א-לאגו, שכונה "הבית הלבן של החורף" בכמעט ארבע שנות כהונתו של הנשיא.

דוברת הגברת הראשונה סטפני גרישם, צייצה בטוויטר כי "הנשיא והגברת הראשונה יישארו בבית הלבן בוושינגטון הבירה לרגל חג ההודיה השנה". בדרך כלל מבלים בני הזוג טראמפ את חופשת החגים במאר-א-לאגו.

טראמפ ומשפחתו מבלים בדרך כלל את החופשה בפאלם ביץ' ואוכלים את ארוחת חג ההודיה באולם אירועים, לצד חברים שרוכשים אף הם כרטיסים כדי להשתתף בנשף.

בנוסף, מחשש לערעור מעמדו בבית הלבן, טראמפ, פיטר הלילה (רביעי) את ראש הסוכנות לאבטחת סייבר ותשתיות במדינה, כריסטופר קרבס. טראמפ כהרגלו פיטר את קרבס בציוץ בטוויטר, בו טען כי הצהרת קרבס שהבחירות הן המאובטחות ביותר אי פעם "מאוד לא מדויקת".

הפיטורים של קרבס, אותו מינה הנשיא טראמפ עצמו, מגיעים כהמשך לסירובו של טראמפ להכיר בניצחונו של ג'ו ביידן. טראמפ גם פיטר את שר ההגנה מארק אספר בשבוע שעבר, טראמפ מפטר בכירים שאינם תומכים בטענותיו - וממנה נאמנים למשרות בכירות בפנטגון במקומם עד הזמן שנותר לו לנשיאות

דונלד טראמפ מלניה טראמפ פלורידה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד