ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
"לחיים! - לחיים -! לחיים"

טקס הפרשת תרומות ומעשרות ביקב פסגות • גלריה צבעונית

לראשונה מאז עבר היקב למשכנו החדש נערך ביקב פסגות טקס הפרשת תרומות ומעשרות # בטקס השתתפו רבני בד"צ העדה החרדית שהיקב עומד תחת השגחתו # הצלם שלומי טריכטר מגיש: תיעוד מקיף מהטקס ומסיור הרבנים והסעודה במתחם האירועים

טקס הפרשת תרומות ומעשרות ביקב פסגות • גלריה צבעונית
הפרשת תרומות ומעשרות ביקב פסגות צילום: שלומי טריכטר

רבני בד"צ 'העדה החרדית' בראשות הרבנים הגאונים הגאון רבי אברהם יצחק אולמן, הגאון רבי חיים יהודה כהן, הגאון רבי אהרן ישעיה סטאריק והגאון גבריאל נויפלד, השתתפו ביום חמישי שעבר בטקס הפרשת תרומות ומעשרות ביקב פסגות.

האירוע התקיים במשכנו החדש של היקב בשער בנימין, כאשר למעשה זה אירוע הפרשת התרומות הראשון במקום.

לאחר מכן ערכו הרבנים סיור באגפים השונים של היקב ועמדו מקרוב על ההידורים וההקפדות בכל הקשור לכשרות היין – כהוראת וכהנהגת בד"צ העדה החרדית שהיקב עומד תחת השגחתו.

בסיום הסיור נערכה במתחם האירועים ביקב סעודה בהשתתפות הרבנים. מתחם האירועים של היקב בנוי מאולם ורחבה חיצונית באופן שמאפשר קיום אירועים גם בהתאם להנחיות בתקופת הקורונה. במהלך הסעודה בירכו הרבנים את בעלי היקב והעובדים בברכת המשך הצלחה, תוך שהם מציינים את המסירות המיוחדת של יקב פסגות על מנת להפיק יין איכותי וכשר בתכלית ההידור.

הבעלים של יקב פסגות, יעקב ברג, הודה במילים נרגשות לרבנים על בואם למקום וסיפר על ההשקעה והמסירות של המשגיחים על מנת שלא תצא תקלה ח"ו הנוגעת לכשרות היין. "זה כבוד גדול עבורנו, ואנו תקוה ותפילה שנמשיך לפעול מתוך שת"פ פורה ומוצלח בכל ההיבטים".

יקב הפרשת תרומות ומעשרות העדה החרדית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד