י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
הקרב מתלהט

גנץ יחקור את פרשת הצוללות; הליכוד: "תרגיל פוליטי"

על רקע הקרבות, ב'כחול לבן' מאתגרים את 'הליכוד' ונתניהו. בני גנץ החליט להקים ועדת חקירה במשרדו שתבדוק את רכש הצוללות. בליכוד תוקפים: "כחול לבן מתרסקת בסקרים ומחפשת דרך לקושש קולות על ידי תרגילי סרק נגד ראש הממשלה נתניהו"

גנץ יחקור את פרשת הצוללות; הליכוד: "תרגיל פוליטי"
בנימין נתניהו/בני גנץ צילום: יונתן זינדל/תומר נויברג, פלאש 90

לקראת תום מועד העברת תקציב המדינה, ב'כחול לבן' מאתגרים בצעד נוסף את הליכוד עם הקמת ועדת חקירה שתבדוק את רכש הצוללות, מהלך שמעורר את זעמם של חברי 'הליכוד'.

בלשכת שר הביטחון בני גנץ אישרו את הפרסום ומסרו: "כפי ששר הביטחון אמר בקולו מספר פעמים - מערכת הביטחון הונחתה לבדוק את האופציה להקמת ועדת בדיקה מקיפה בנושא רכש הצוללות וספינות המגן. כאשר תסתיים הבחינה ותתקבל החלטה- נעדכן".

הפרשן אמנון אברמוביץ' דיווח ב'חדשות 12' כי ראש הממשלה בנימין נתניהו ועורכי דינו צפויים לקבל זימון לוועדת החקירה, כשעל פי חוק השיפוט הצבאי, אזרח שלא מופיע למרות הזימון צפוי למאסר.

מ'הליכוד' נמסר בתגובה: "רק לפני 4 חודשים הסביר גנץ כי אין סיבה לחקור את פרשת הצוללות הממוחזרת מפני שאפילו היועץ המשפטי לממשלה "לא מצא לנכון לפתוח בחקירה ואני מסתפק בזה״. עכשיו פתאום הוא ״שוקל״ זאת. מה נשתנה בינתיים? תשובה: כחול לבן מתרסקת בסקרים ומחפשת דרך לקושש קולות על ידי תרגילי סרק נגד ראש הממשלה נתניהו".

"מוטב שכחול לבן יצטרפו לראש הממשלה בעבודה משותפת למען הצלת חייהם ופרנסתם של אזרחי ישראל, במקום לעסוק בתרגילים פוליטיים מגוחכים", תקפו.

פרשת הצוללות בני גנץ ראש הממשלה בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד