י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
הנחייה מעוררת סערה

בסין נלחמים בכלבי המחמד; יוצאו להורג

צער בעלי חיים מייד אין צ'יינה: מחוז בדרום סין הוציא צו המנחה על איסור שוטטות עם כלבי מחמד באזורים עירוניים, והוצאת הכלבים להורג לאחר הפרת הצו 3 פעמים | ההוראה מעוררת סערה ברשתות החברתיות במדינה

בסין נלחמים בכלבי המחמד; יוצאו להורג
אילוסטרציה צילום: Pixabay

עדיף כלב חבר: מחוז בסין מאיים להוציא להורג כלבים לאחר שנאסר על הבעלים ללכת עם חיות המחמד שלהם ברחוב וזאת במטרה 'להגן על בטיחות התושבים'.

מחוז בדרום סין הוציא צו ובו נאסר על בעלי כלבים ללכת עם חיות המחמד שלהם באזורים עירוניים בכל זמן נתון כדי "להגן על בטיחות התושבים".

"המשטרה תהרוג את כלבי המחמד לאחר שהם יתפסו ברחוב שלוש פעמים", כך על פי הודעה ממשלתית שפרסם עיתון מקומי.

מחוז ויקסין שבפרובינציית יונאן שבדרום סין, פרסם בשבוע שעבר את התקנות לחיות מחמד, אך גורמים רשמיים טוענים כי האיסור עדיין נבדק לאחר שהוא עורר סערה. ההנחיה עוררה דיון סוער ברשתות החברתיות במדינה. גורמים רשמיים טענו היום כי המדיניות עדיין נבדקת וטרם החלה.

הצו השנוי במחלוקת פורסם ביום שישי על ידי ממשלת מחוז ויקסין במחוז יונאן, כך דווח בעיתון המקומי Chuncheng Evening News.

על פי מסמך רשמי שפרסם העיתון, הכללים נועדו "לשמור על בריאותם הגופנית וביטחונם האישי של האנשים, שמירה על הסביבה העירונית והסדר החברתי".

"אסור לתושבים ללכת עם כלביהם בעיר ויקסין, ובכל המחוז בכל עת". נכתב בהודעה.

לבעלי חיות מחמד תינתן אזהרה על העבירה הראשונה ואילו עבריינים בפעם השנייה ייקנסו בסך של 200 יואן (35 דולר) ברגע שיאותרו כלבים ברחוב בפעם השלישית, הם יוצאו להורג על ידי המשטרה.

ויקסין אינו האזור הסיני הראשון שאוסר על אנשים ללכת עם כלביהם. בשנת 2018 הוציאו גורמים רשמיים בוונשן שבפרובינציית יונאן צו שאסור על בעלי חיות מחמד ללכת עם כלביהם בין השעות שבע בבוקר לשעה עשר בערב, כחלק מהמאמצים הרשמיים "לשפר את תנאי החיים של התושבים ולשמור על ביטחון הציבור".

כלב סין צער בעלי חיים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד