י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
הורים התלוננו במשטרה

פרסום ראשון: חשד להתעללות בפעוטון חרדי במרכז הארץ

באחת מתחנות המשטרה במרכז הארץ הוגשו אמש מספר תלונות בגין חשד להתעללות מצד אחת המטפלות במעון חרדי | במעון מכחישים את הטענות, אך במכתב להורים ציינו כי המטפלת נצפתה בהתנהלות שאינה מקובלת לנהלי המעון | המשטרה ל'בחדרי': "נסיבות האירוע נבדקות"

פרסום ראשון: חשד להתעללות בפעוטון חרדי במרכז הארץ
אילוסטרציה צילום: unsplash

פרסום ראשון: מספר הורים לפעוטות כבני שנתיים ושלוש, הגישו אתמול (רביעי) תלונה במשטרה נגד מטפלת במעון חרדי באחת הערים במרכז הארץ - כך נודע ל'בחדרי חרדים'. בעקבות החשדות, הגננת הושעתה מתפקידה עד לבירור העניין. ממשטרת ישראל נמסר ל'בחדרי חרדים' כי נסיבות האירוע נבדקות.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי בקרב ההורים עלה החשש להתעללות, לאחר שאחת האימהות הבחינה שבנה אינו מתנהג כשורה, כאשר המצב מחמיר בזמן ההליכה למעון ובחזרה ממנו.

גורמים המעורים בפרטים אמרו ל'בחדרי חרדים', כי האם המבוהלת פנתה להנהלת המעון בדרישה להציג לה את מצלמות האבטחה. לטענתה, היא הבחינה כי המטפלת מכסה את ראשו של הילד בשמיכה תוך הפעלת כוח, במטרה שיירדם יחד עם כל ילדי המעון.

בעקבות הסערה, בהנהלת המעון טענו בפני ההורים כי מצפייה בווידאו לא היה ניתן לראות כי אכן מדובר בהתעללות. מאוחר יותר במכתב ששוגר להורים, נכתב כי "אחת העובדות נצפתה בזמן השכבת הילדים לשנת הצהריים, בהתנהלות שאינה מקובלת לנהלי המעון".

עוד קודם לתלונות שהגישו ההורים במשטרה, שיגרה הנהלת המעון מכתב להורי הפעוטות. "לאחר תלונה של הורי ילד מהכיתה בדקנו את מצלמות הכיתה מספר פעמים יחד עם מפקחת המעון. בשום שלב, לא נצפתה התנהגות אלימה כלפי הילדים (בשעות בהם צפינו במצלמות: 12:00-15:00)", נאמר במכתב.

למרות שהכחישו את הטענות להתעללות, במעון כתבו להורים כי "אחת המטפלות נצפתה בזמן השכבת הילדים לשנת הצהריים, בהתנהלות שאינה מקובלת לנהלי המעון. העובדת הנ"ל הושעתה מעבודתה עד לבירור".

"הנהלת המעון תחדד את הנהלים בכל כיתות המעון ותתוגבר ההדרכה והפיקוח במעון", נכתב להורים. במשטרה כאמור, מסרו ל'בחדרי חרדים' כי נסיבות האירוע נבדקות.

 

התעללות בילדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 22 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד