י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

הצלת החיים הוקדשה לזכרו של מייסד הצלה בישראל

לציון שלושים יום לפטירתו הכואבת של מייסד הצלה בארץ ישראל הרב נפתלי גרינבוים ז״ל, בארגון איחוד הצלה ציינו את היום בהקדשה של כלל הפעילות של למעלה מ-6,000 מתנדבי הארגון בכל רחבי הארץ • מנכ״ל איחוד הצלה אלי פולק: "כולנו חייבים להכיר לו תודה"

הצלת החיים הוקדשה לזכרו של מייסד הצלה בישראל
בציון השלושים צילום: דוברות איחוד הצלה

היום (חמישי) מלאו שלושים יום לפטירתו הכואבת של מייסד הצלה בארץ ישראל הרב נפתלי גרינבוים ז״ל. בארגון איחוד הצלה ציינו את היום בהקדשה של כלל הפעילות של למעלה מ-6,000 מתנדבי הארגון בכל רחבי הארץ לעילוי נשמתו של הרב גרינבוים.

בנוסף החליט מנכ״ל הארגון אלי פולק להעניק לחתנו אשר מתנדב באיחוד הצלה בסניף ציון - ירושלים, מכשיר דפיברילטור חדש שהוקדש לע"נ הרב גרינבוים ויסייע לו בהמשך הפעילות להצלת חיים.

כמו כן הוחלט על הקמת שיעור הלכה מדי שבוע בסניף ציון לזכרו.


במהלך הטקס • קרדיט: דוברות איחוד הצלה

מנכ״ל איחוד הצלה אלי פולק אמר

״בימים אלו אנו כבר רגילים לראות בכל רחוב ובכל פינה את אלפי מתנדבי איחוד הצלה כאשר הם מעניקים בהתנדבות טיפול רפואי בכל מקרה חירום בתוך שניות לאחר קריאת החירום. הרב גרינבוים ז״ל  הקים לפני יותר משלושים שנה את המיזם של הצלה בישראל ובזכותו הרעיון התקדם והתפתח עד למה שאנחנו רואים היום ברוך ה׳.


נתרם לזכר הרב גרינבוים • קרדיט: דוברות איחוד הצלה

כולנו חייבים להכיר לו תודה על כך ולכן החלטתי יחד עם נשיא ומייסד איחוד הצלה אלי ביר להקדיש את כלל הפעילות היום לזכותו וכן להקדיש  לע"נ מכשיר דפיברילטור מתקדם שימסר לחתנו שמתנדב בארגון ויסייע לו בפעילות להצלת חיים. אני בטוח כי הוא שם למעלה שמח כשהוא רואה את ההתפתחות האדירה של איחוד הצלה והפעילות המסורה של אלפי המתנדבים למען הצלת חיים״.

איחוד הצלה אלי פולק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד