ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
ראש השנה שינה הכל

איש העסקים הישראלי שגילה את יהדותו בדובאי

בזכות ראש השנה שחגג לראשונה בחייו בדובאי, החל איש העסקים ישראלי צעיר להתקרב אל הדת. בשיחה עם 'בחדרי' הוא אומר: "מי האמין שאחרי שנים ארוכות בישראל ולאחר מכן בלונדון, אגלה את היהדות דווקא בדובאי"

איש העסקים הישראלי שגילה את יהדותו בדובאי
רואי בהנחת תפילין ראשונה צילום: באדיבות המצלם

רואי יצחק, איש עסקים ישראלי צעיר, לא חלם שאת היהדות שלו הוא ימצא דווקא בדובאי.

מיד כשהשתחרר מהשירות הצבאי טס רואי - תושב כפר סבא במקור, ללונדון שם החל את דרכו בעולם העסקים. מהר מאוד הוא הפך לשם מוכר בקרב הסלבריטאים המקומיים שבאו לבקרו לא מעט. לאחר חתימת הסכם השלום עם איחוד האמירויות הוא העביר את עסקיו לדובאי, שם הוא עוסק בעיקר בתחום התיירות הישראלי.

"פונים אלי אנשי עסקים ישראלים שמגיעים לדובאי לעשות עסקים או לנפוש ואני מארגן להם את הכל. נסיעות, בתי מלון, פגישות עסקים, אתרי נופש, רכבים, אטרקציות, כל מה שהם צריכים", מספר רואי ל'בחדרי'.

בראש השנה ביקר בבית חב"ד המקומי אצל הרב לוי דורכמן. "זו הפעם הראשונה בחיי שהייתי בארוחת חג ולאחר מכן בתפילת החג". מכאן, הקשר הפך להיות קרוב יותר ויותר. "אחרי החג הרב דורכמן לימד אותי להניח תפילין ואני מתארח אצלו בארוחות שבת. אני משתדל להשתתף מדי פעם גם בשיעורים שהוא מוסר", סיפר רואי ל'בחדרי'. "מי האמין שאחרי שנים ארוכות בישראל ולאחר מכן בלונדון, אגלה את היהדות דווקא בדובאי", הוא סיכם.

דובאי איש עסקים התקרבות ליהדות לוי דוכמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד