י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
רוצים את 'המקור'

הקרב על רביב דרוקר: 'רשת' ניצחה את 'כאן'

לאחרונה שב ועלה הפרסום כי ב'כאן 11' חושקים בעיתונאי הוותיק רביב דרוקר לקראת סיום חוזהו מול מעסיקיו ברשת 13, אלא שהיום מתפרסם כי דרוקר החליט להמשיך והאריך את החוזה | ב'כאן' הביעו אכזבה על הפסד הטאלנט

הקרב על רביב דרוקר: 'רשת' ניצחה את 'כאן'
רביב דרוקר צילום: צילומסך ערוץ 13

סיומה של סערה בעולם התקשורת. רשת 13 פרסמה הערב (חמישי) כי החוזה עם העיתונאי והתחקירן רביב דרוקר הוארך, ודרוקר עם תוכנית התחקירים בהובלתו 'המקור' יישארו בה, במסגרת החוזה החדש יופקו בשנת 2021 כ-22 תכניות חדשות, כך דווח הערב (חמישי) ב'גלובס'.

החוזה של דרוקר אמור היה להסתיים בינואר, ולאור כך שהחוזה לא הוארך הועלתה מחדש על הפרק האפשרות בשבועות האחרונים כי דרוקר יעבור עם התכנית שכל כך מזוהה אתו לתאגיד השידור הציבורי. כאשר לאורך כל הדרך לא הסתיר מנכ"ל התאגיד אלדד קובלנץ את שאיפתו לשבץ את 'המקור' בין תכניות התאגיד, אולם כבכל הפעמים הקודמות בהן הייתה היתכנות למעבר, החליט דרוקר בסופו של דבר להישאר ברשת 13.

תכנית 'המקור' משודרת מזה 11 שנים, ובמהלכן התפרסמו בה תחקירים שזכו להד ציבורי נרחב, ובהם פרשת הצוללות וכלי השיט, תחקיר 'ביבי טורס', חשיפת תיק החקירה נגד שר החוץ אביגדור ליברמן, חשיפת הקלטות נתניהו-מוזס, תחקיר קק"ל ולאחרונה חשיפת השיחות הסודיות של ניר חפץ ועוד. כל אלה חשפו ברעש גדול רביב דרוקר וצוותו וטלטלו את המדינה.

יצוין, כי דרוקר הוא לא היחיד שמוביל את התכנית הפופולארית, על צוות העיתונאים של התכנית נמנים גם חיים ריבלין, ישראל רוזנר, חן ליברמן ואיתי רום.

בתאגיד השידור הציבורי לא הסתירו את האכזבה מהארכת החוזה על ידי רשת 13, ואמרו "מקומו הטבעי של דרוקר הוא בשידור הציבורי, לשנתיים, שלוש ואף יותר. אין דבר שלם יותר מלב שבור".

יצוין בדרך אגב, כי העיתונאי רביב דרוקר שינה באחרונה את הלוק, כאשר הסיר את משקפיו והחל מגדל זקן קטנטן.

רביב דרוקר המקור רשת 13 תאגיד השידור הציבורי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד