י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
התחשבות בתושבים הדתיים

מחשש לחילול שבת: יוזמת העירייה נדחתה למוצ"ש

עיריית פתח תקווה יצאה במבצע בדיקות לתושבי העיר שתוכננו להתקיים מחר. תושבים שחששו מחילול שבת בשל היום הקצר פנו ללשכת ראש העיר, שנענה והעביר את הבדיקות למוצאי השבת

מחשש לחילול שבת: יוזמת העירייה נדחתה למוצ"ש
מתחם בדיקות קורונה במודיעין עילית צילום: יוסי אלוני, פלאש 90

בשל החשש מהתפרצות הנגיף בשכונת גני הדר, יצא ראש העיר רמי גרינברג יחד עם בית הספר בית יעקב - גני הדר, במבצע בדיקות קורונה מיוחד לטובת הציבור. הבדיקות מתבצעות ללא תור, ללא הפנייה וללא תשלום, ומתאימות לכל גיל.

הבדיקה הייתה אמורה להתקיים מחר, יום שישי, בשטח בית הספר בית יעקב בשכונת גני הדר, רחוב מנחת שלמה 1, בין השעות 9 בבוקר ועד 12 בצהריים.

לאחר פניות של תושבי השכונה החרדית לראש העיר, שהעלו את חששם מחילול שבת של עובדי מעבדות הבדיקות, פנה ראש העיר והשיג הסדר עם מד"א למרות ההתראה הקצרה, ובדיקות הקורונה של שכונת גני הדר יעברו למוצאי השבת בשעה 19:00.

בתוך כך דווח כי 784 חולי קורונה נוספים אובחנו בישראל אתמול, ו-482 חולים מאז חצות. בכך עלה מספר החולים מתחילת התפרצות הנגיף בארץ ל-327,049, כך עולה מנתוני משרד הבריאות שפורסמו הערב. על פי הנתונים, אמש בוצעו 46,654 בדיקות לחשודים כחולי קורונה.

מספר החולים הפעילים עומד נכון להערב על 8,377. מספר המונשמים ממשיך להתייצב ועומד כעת על 127 חולים בלבד הזקוקים למכונת הנשמה מתוך 315 חולים במצב קשה המאושפזים בבתי החולים. מספר הנפטרים עולה אף הוא ועומד כעת על 2,742. שיעור החיוביים עומד הערב על 1.7%.

חילול שבת קורונה עיריית פתח תקווה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד