ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
טרגדיה קשה

רמב"ם: בת 28 עם מחלת רקע נפטרה מקורונה

האשה בת ה-28 שסבלה ממחלת רקע אושפזה בבית החולים רמב"ם לאחר שחלתה בקורונה, היא חוברה ל'אקמו' ואתמול נפטרה. על נצרת מוטל היום סגר בשל התגברות התחלואה

רמב"ם: בת 28 עם מחלת רקע נפטרה מקורונה
מחלקת קורונה בבית החולים זיו צילום: David Cohen/Flash90

טרגדיה קשה בעיר שהתחלואה בה גבוהה: סאל אבו אחמד, צעירה בת 28 מנצרת, הלכה לעולמה אתמול לאחר שנדבקה בקורונה. הצעירה שסבלה ממחלת רקע אושפזה לאחר שנדבקה בבית החולים האנגלי בנצרת, ובהמשך הועברה לטיפול בבית החולים רמב"ם בחיפה, שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותה לאחר שחוברה במשך שבועות ל'אקמו'.

בבית החולים בנצרת אמרו כי מצבה הוגדר קשה מרגע שהועברה למחלקת הקורונה במקום. "ריאותיה נפגעו קשה וכתוצאה מכך חלה הידרדרות קשה במצבה הבריאותי. צוות הרופאים ביצע בה פעולות החייאה, ויצרנו קשר עם בית החולים רמב"ם, שם חוברה למכשיר אקמו (מכשיר המדמה פעולת לב-ריאה)". בבית החולים קראו לתושבי העיר, שעליה צפוי להיות מוטל היום סגר, לשמור על ההנחיות כדי להימנע מהידבקות.

במקביל, הודיע בית החולים רמב"ם כי סרטוני ווטסאפ שהופצו ובהם נראו, כביכול, מהמות שאירעו בחדרה של הצעירה, אינם קשורים לאירוע זה כלל.

נזכיר כי נצרת, העיר הערבית הגדולה ביותר בישראל, מוגדרת בימים האחרונים עיר אדומה לאור חתונות שהתקיימו שם, לצד הפרות ניכרות של הנחיות משרד הבריאות. במגזר הערבי בכלל ניכרת עליה במדד ההדבקה, וצוות השרים אמור להטיל היום הסגר על נצרת לצד ישובים ערבים נוספים.

בית החולים רמב"ם נצרת קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד