י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
הוסרו ההגבלות

פולארד אדם חופשי: "תודה לרב מרדכי אליהו זצ"ל"

עורכי דינו של ג'ונתן פולארד פירסמו הצהרה בשמו בעקבות הסרת כל המגבלות שהיו עליו בשנים האחרונות בארה"ב • "מביע את כבודו העמוק לרב הראשי לשעבר, כבוד הרב מרדכי אליהו זצ"ל"

פולארד אדם חופשי: "תודה לרב מרדכי אליהו זצ"ל"
פולארד צילום: צילום מסך

לאחר ההודעה על הסרת כל מגבלות התנועה שהוטלו במשך השנים האחרונות על האסיר המשוחרר ג'ונתן פולרד, עורכי דינו פרסמו הצהרה בשמו בו הוא מודה לכל האנשים שסייעו לו במהלך התקופה הקשה ובהם הוא מודה לראש"ל הרב מרדכי אליהו זצ"ל.

"מר פולארד אינו כפוף עוד לעוצר, וכבר לא נאסר עליו לעבוד בחברה שאין לה תוכנות ניטור ממשלתית בארה"ב במערכות המחשוב שלה, והוא כבר לא נדרש לענוד אזיק אלקטרוני על פרק כף ידו העוקב אחר מקום הימצאו, והוא חופשי לנסוע לכל מקום, כולל ישראל, למגורים זמניים או קבועים, כרצונו" כתבו עורכי דינו.

"במהלך חמש השנים האחרונות, מאז שחרורו על תנאי מהכלא הפדרלי, היה מר פולארד כפוף למגבלות ממשלת ארה"ב אלה. אנו אסירי תודה ושמחים שלקוחנו נקי מכל הגבלות, וכעת הוא אדם חופשי מכל הבחינות. אנו מצפים לראות את הלקוח שלנו בישראל" אמרו.

"מר פולארד ביקש מאיתנו להעביר בשמו את הדברים הבאים" אמרו עורכי הדין ופירטו:

פולארד שמח שסוף סוף יכול לסייע לאשתו האהובה אסתר, הנלחמת במחלת הסרטן, מר פולארד היה רוצה שאנשים יידעו שאשתו, יותר מכל אדם אחר, היא שהחזיקה אותו בחיים במשך כל השנים שהוא היה בכלא.

פולארד מביע את כבודו העמוק לרב הראשי ז"ל, כבוד הרב מרדכי אליהו זצ"ל, ולכל משפחתו וכן לנאמנו הרב חיים סוויסה, על מתן הכוונה וכוח רוחני ליונתן ולאסתר פולארד מראשית המקרה, והידידות נותרה חזקה ותוססת.

פולארד גם מודה מאוד לרב פסח לרנר, שעבד ללא לאות במשך שנים רבות מטעמו של מר פולארד, ולתורמים הנדיבים שסייעו כלכלית בחמש השנים האחרונות, מכיוון שממשלת ארה"ב הטילה מכשולים ליכולתו של מר פולארד להתפרנס.

פולארד מביע הערכה ותודה לשגריר רון דרמר, הפועל בחסות ראש הממשלה בנימין נתניהו, על מאמציהם לגביו.

 

ג'ונתן פולארד ארצות הברית הרב מרדכי אליהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד