י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
בחסות הנורמליזציה

סערה: עומר אדם תועד מופיע עם הכוכב הכי גדול במצרים

פורסם תיעוד של כוכב מצרי בשם מוחמד רמדאן מחובק יחד עם הזמר הישראלי עומר אדם. השניים צולמו יחד באמירויות שם שוהה אדם בתקופה האחרונה. ציפייה לגל גינויים במצרים

סערה: עומר אדם תועד מופיע עם הכוכב הכי גדול במצרים
עומר אדם והזמר המצרי צילום: רשתות חברתיות ערביות

‏מיני סערה התעוררה במצרים אחרי שזמר מצרי פרסם תיעוד שלו שר מחובק עם הכוכב הישראלי עומר אדם. בקטאר מנסים לחמם ואומרים כי כל זה בחסות הנורמליזציה עם ישראל.

על פי הדיווח בעיתון אל-מיסרי אל-יום, הזמר רמדאן המצרי הגיב על התמונה שלו עם אדם ואמר: "לא מעניין אותי שמך, הצבע שלך, זמן הלידה שלך. מעניין אותי האדם אפילו אם אין לו כתובת. לא יודע או שואל כל אדם שמצטלם איתי או מצטלם איתו. לא שואל אותו על דת ואזרחותו. הקל יצר אותנו שווים"

‏אחד מהחשבונות הטוויטר של אל-ג'זירה הקטארי כבר מחמם בטוויטר: "נורמליזציה בחסות האמירויות". קטאר כזכור תומכת וידידה קרובה של חמאס, ואחראית על העברת כספים לחמאס.

הצילום של הזמר המצרי מוחמד רמדאן, מחובק עם הזמר הישראלי עומר אדם, היה במהלך שהותם של השניים באמירויות.

העמוד "ישראל מדברת ערבית", השייך למשרד החוץ הישראלי, חגג את התמונה של הזמר המצרי, מוחמד רמדאן, מחבק את הזמר הישראלי בזמן שהותם בדובאי, איחוד האמירויות הערביות.

רועי קייס מומחה לעולם הערבי בכאן 11 צייץ בטוויטר: "אני כבר רואה את הסערה במצרים, שימו לב, השחקן והזמר המצרי האהוב מוחמד רמדאן שמכנה את עצמו "מספר 1" מסתחבק עם עומר אדם בדובאי, ‏אנשים שאני מדבר איתם במצרים נדהמו מהתמונה הזאת, מוחמד רמדאן, השחקן המצרי אולי הכי לוהט בשנים האחרונות, מצטלם עם זמר ישראלי. מחכה כבר להודעה נזעמת של אגודת השחקנים והאומנים בקהיר".

עומר אדם איחוד האמירויות מצרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד