י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"שוב נכנעו לנתניהו"

זעם בתוך 'כחול לבן' על עסקת המינויים עם הליכוד

בכירי כחול לבן, השרים ניסנקורן ואשכנזי זועמים על עסקת המינויים שערך גנץ עם הליכוד ללא ידיעתם. בכחול לבן זועמים על בחירתו של גנץ במינוי בצר למנכ"ל משרד רה"מ החליפי, במקום על מינוי חשוב במשרד המשפטים 

זעם בתוך 'כחול לבן' על עסקת המינויים עם הליכוד
אשכנזי/ניסנקורן/גנץ צילום: יונתן זינדל/תומר נויברג, פלאש 90

בכחול לבן מנסים כבר חודשים למנות בכירים אך נתקלים שוב ושוב מול התנגדות עיקשת מהליכוד. ביום ראשון קיבלו בכחול לבן אור ירוק לשלושה מינויים, ובראשם מינוי בכיר אחד, וזאת בתמורה למינוי חשב כללי למשרד האוצר. בכחול לבן בחרו להביא את מינוי מנכ"ל משרד ראש הממשלה החליפי הוד בצר.

אלא שהערב (מוצ"ש) נחשף כי המהלך שעשה גנץ להביא דווקא את המינוי של מקורבו הוד בצר תוך ויתור על מינוי חשוב ומשמעותי יותר של מנכ"ל משרד המשפטים - נושא הדגל של כחול לבן , מעורר זעם בתוך סיעת 'כחול לבן'.

על פי הדיווח של דפנה ליאל ב'החדשות' בכירי 'כחול לבן' השר אבי ניסנקורן וגבי אשכנזי לא ידעו על העסקה של המינויים, השניים גילו לראשונה על ההסדר רק כשקיבלו את סדר היום של הממשלה שתתכנס מחר. לפי הדיווח השניים הביעו כעס ואכזבה בקרב ח"כים מכחול לבן על כך ששוב נכנעו לנתניהו והתיישרו לפי הגחמות שלו.

במפלגה טענו כי המינוי של מנכ"ל משרד המשפטים חשוב יותר מאשר משרד ראש הממשלה החליפי, וקיים חשש שהדיל עלול להיות פתח לדיל גדול יותר על דחיית התקציב, מה שידחה את פיזור הכנסת בעוד כשלושה חודשים ושמא אף יותר , מועד שיהיה נוח יותר לנתניהו לצאת הבחירות.

גם השר יועז הנדל זועם על התנהלות הממשלה והודיע כי יחרים את ישיבת הממשלה בעקבות סדר יום לא ענייני לטענתו, בכך הוא מצטרף אל השר מיכאל ביטון שהודיע כי יחרים את ישיבת הממשלה החל משבוע שעבר, עד שיטופל נושא המענקים לחיילים המשוחררים.

הוד בצר מפלגת כחול לבן בני גנץ אבי ניסנקורן גבי אשכנזי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד