י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
אחרי שהאשים יהודים בקורונה

ללא בושה: הופיע בבית המשפט עם צלב קרס

גבר בריטי העונה לשם מתיו הנגן הופיע בבית המשפט עם סרט ועליו צלב קרס: השופט הורה להסירו | הנגן מואשם בסדרת עבירות ביניהן פרסום חומר אנטי יהודי המאשים את היהודים בהפצת קורונה

ללא בושה: הופיע בבית המשפט עם צלב קרס
שוטרים בבריטניה, אילוסטרציה צילום: Unsplash

גבר בריטי שהואשם בהפצת תיאוריות קונספירציה אנטישמיות, בהן האשים את היהודים בהפצת נגיף הקורונה הגיע לדיון בעניינו בבית המשפט כשהוא מרכיב משקפיים כהים, סרט שיער וסרט עם צלב קרס אדום על זרועו.

מתיו הנגן, בן 35, פרסם חומר אנטי יהודי וטען כי היהודים הפיצו את נגיף הקורונה, והוא הופיע ביום שישי בבית המשפט הפלילי 'אולד ביילי' בלונדון - אנגליה

השופט שאל את עורך הדין הארי גרייסון שייצג את הנאשם: "אתה יכול לראות מה הוא לובש?", לאחר מכן השופט שלח את הנאשם מחוץ לאולם בית המשפט. כך דווח בתקשורת הבריטית.

הנאשם אמר לשופט: "אז סיימנו להיום?" השופט ענה: "אנחנו לא סיימנו".

השופט אמר לעורך דינו שייתן ייעוץ ללקוח שלו והוסיף: "בפעם הבאה זה לא יגמר במסדרון הציבורי".

אחר שיצא מאולם הדיונים, הנאשם חזר לתוך בית המשפט כשהוא לבוש במעיל כחול גדול כאשר הסרט המביש על הזרוע כבר לא נראה עליו.

הוא הואשם בכך שפרסם שלושה פוסטים אנטישמיים שקריים מלאים בתיאוריות קונספירציות נגד יהודים, בהודעה לתקשורת מחוץ לבית המשפט, התובעת, ג'וליה פור-ווקר, אמרה כי האישומים מתייחסים לתיאוריית קונספירציה המאשימות את העם היהודי במגיפת נגיף הקורונה.

בנוסף מנגן הועמד לדין על כך שהוא חילק עלונים בחודש מרץ באזור סנט נויץ, קמברידג'שייר, שם הוא מתגורר, והחזיק מדריך לייצור כדורים, דבר המנוגד לחוק הבריטי. בתביעה נטען כי הכדורים היו "שימושיים למטרות טרור".

את העלונים הוא חילק ב-17 במרץ, כמה ימים לפני הסגר הלאומי הראשון. הדיון הבא בעניינו יתקיים ב-12 במרץ בשנה הבאה, ומשפטו אמור להתחיל ב-8 בנובמבר 2021.

 

צעיר בריטי צלב קרס קורונה אנטישמיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד