י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
פרסום ראשון

הפתרון לעומסים: הסרת מגבלת חמישים אחוזי תפוסה בקווי השירות

סגן שר התחבורה אורי מקלב שוחח עם שר הבריאות יולי אדלשטיין שהחליט על הסרת המגבלה בכמות הנוסעים בתח"צ כבר בימים הקרובים, במקביל משרד התחבורה יתגבר את קווי השירות בסופי השבוע במאות אוטובוסים לירושלים, חיפה, רכסים ואלעד

הפתרון לעומסים: הסרת מגבלת חמישים אחוזי תפוסה בקווי השירות
שרשרת מחאה של אוטובוסים בחברת קווים צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

פרסום ראשון: בימים הקרובים תוסר מגבלת חמישים אחוזי התפוסה בתחבורה הציבורית, זאת לאחר שיחה בין סגן שר התחבורה אורי מקלב לשר הבריאות יולי אדלשטיין ובכירים במשרד הבריאות שהביאו את משרד הבריאות לשנות את עמדתם ולאפשר למשרד התחבורה להורות לחברות התחבורה הציבורית לעלות עד לשבעים וחמישה אחוזי תפוסה.

בסוף השבוע האחרון נרשמו עומסים גדולים בקווי השירות בתחבורה הציבורית, בלשכת סגן שר התחבורה מקלב ניסו לענות על העומסים ותגבירו את קווי השירות על פי הצורך בחיפה, רכסים, ירושלים ואלעד בכדי להוריד את עומסים מהתחנות, במשרד התחבורה מסבירים כי בהוראת שרת התחבורה רגב פועלים לעשות הכל בכדי לעלות את התפוסה בקווי השירות היות ומגבלת החמישים אחוזים אותה הטיל משרד הבריאות מקשה על מתן השירות היות ובכדי לתגבר באופן ראוי יש להכפיל את כמות האוטובוסים אותה אין בנמצא.

סגן שר התחבורה אורי מקלב אומר ל'בחדרי חרדים': תגברנו את קווי השירות בכל מקום שזיהנו עומסים, במקביל בימים הקרובים משרד הבריאות יאפשר לנו לעלות את אחוזי התפוסה בקווי השירות בכל נסיעה לשבעים וחמישה אחוזים כך נוכל לאסוף יותר נוסעים בכל נסיעה. לצערינו כיום אנו עדים למצב בו תחנות היסעים עמוסות נוסעים שעומדים ומחכים זמן רב לאוטובוסים בקווי השירות השונים, לא ניתן להפעיל באופן מלא את המשק כאשר התחבורה הציבורית אינה פועלת כסדרה, אנחנו עושים כל מאמץ כדי לא להשאיר נוסעים בתחנות, אם נעלה את מספר הנוסעים בכל אוטובוס נצמצם את הבעיה באופן ניכר.

יצויין כי ביום שלישי האחרון סגן שר התחבורה הרב אורי מקלב פנה לחברי קבינט הקרונה טרם כינסו בשעות אחר הצהרים בדרישה לאפשר למשרד התחבורה לעלות את תפוסת הנוסעים בקווי השירות בתחבורה הציבורית לשבעים וחמישה אחוזי תפוסה, זאת לאור הגידול בהיקף הנוסעים בתחבורה הציבורית עם פתיחת המסחר בתחילת השבוע. סגן השר הרב אורי מקלב הציג את עמדת משרד התחבורה כפי שהיתה בסגר הראשון לפיה יש להעלות את אחוז הנוסעים בתחבורה הציבורית.

משרד התחבורה אורי מקלב יולי אדלשטיין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד