י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
מבצע "המקרר"

משטרת דובאי סיכלה הברחת 123 ק"ג של סם מסוכן

לאחר שסיכלו לאחרונה מזימה של כנופיית פשע בינלאומית מאורגנת, שניסתה להבריח 123 קילוגרם של סם מסוכן. אמרו נציגי המשטרה "הבטיחות והביטחון של קהילת איחוד האמירויות הן קו שלא ניתן לעבור, יחידת האנטי-סמים שלנו מוכנים תמיד ולא יחסכו כך מאמץ למיגור הרעלים המזיקים הללו"

משטרת דובאי סיכלה הברחת 123 ק"ג של סם מסוכן
החשודים עם הסם צילום: משטרת דובאי

משטרת דובאי סיכלה הברחת 123 ק"ג של סם מסוכן, בהודעה של משטרת דובאי נאמר כי המשטרה "סיכלה לאחרונה מזימה של כנופיית פשע בינלאומית" מאורגנת שניסתה להבריח 123 קילוגרם של סם מסוכן לדובאי על ידי הסתרת הסם בתחתית מכולה על ספינת קירור שהגיעה ממדינה אסייתית.

המבצע כונה בשם "המקרר", משטרת דובאי פרסמה כי שלושה חברי כנופיה נתפסו בחשד כי ניסו להבריח את הסמים בתחתית המכולה לקראת המסירה הסופית. "הנאשמים פעלו על פי הוראות מנהיגם שנמצא במדינה אסייתית". כך על פי משטרת דובאי.

עבדאללה ח'ליפה אל מאררי, מפקד משטרת דובאי, אישר כי המבצע "המקרר" הוא "דוגמה נוספת למאמץ המתמשך של המשטרה להילחם ולסכל את התוכניות של סוחרי סמים המבקשים להפיץ את הרעלים הללו בקרב בני הנוער".

"הבטיחות והביטחון של קהילת איחוד האמירויות הן קו שלא ניתן לעבור, יחידת האנטי-סמים שלנו מוכנים תמיד ולא יחסכו כך מאמץ למיגור הרעלים המזיקים הללו".

בגיר במשטרת דובאי, חליל איברהים אל מנסורי, אמר כי "שיתוף הפעולה הפורה בין סוכנויות הנלחמים בסמים, היווה גורם מרכזי לסיכול ניסיונות העבריינים להבריח ולקדם סמים למדינה".

בכיר נוסף, עאיד מוחמד תאני חרב, מנהל המחלקה למלחמה בסמים במשטרת דובאי, אמר כי הסמים הועברו לכנופיית פשע אסייתית שנמצאת בתוך המדינה. "נודע לנו שהחבורה מצפה למשלוח סמים שהוסתר במכולה המיועדת להובלת פירות וירקות על ספינה שמגיעה ממדינה אסייתית", אמר.

הוא סיפר כי סוחר הפירות והירקות הגיע לנמל וקיבל את המכולה ופרק את המשלוח שהיה מיועד לשוק הפירות והירקות. עם זאת, הסוחר לא היה מודע לכך שהחבורה ניצלה את המכולה שלו כדי להסתיר בתחתית 123 קילוגרם של הסם המסוכן.

"לאחר פריקת המכולה, הניח אותו הסוחר במקום המיועד להנחת מכולות. בינתיים, יחידה סמויה המתינה לחברי הכנופיה שיגיעו למשלוחם הבלתי חוקי". הוסיף קצין המשטרה

"לילה אחד, שלושה אנשים התקרבו לחצר והחלו לחפש את המכולה, כשהם המשיכו לפרוק את הסמים, צוות האנטי-סמים שלנו הפתיע אותם ועצר את החשודים וסיכל את ניסיון הבריחה הנואש שלהם".

במהלך החקירה הודו החשודים כי הופנו על ידי מנהיג הכנופיה המתגורר במדינה אסייתית, לפרוק את הסמים ולהסתיר אותם זמן מה עד שיקבלו הוראות חדשות למסירה הסופית. החשודים גם הודו כי ביצעו את הפעולה בתמורה לסכום של 12,000 דולר.

דובאי הברחת סם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד