י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
הסופרמרקט הוצת ונבזז

ברזיל: מאבטחים הרגו אזרח שאיים על אישה, והציתו מהומות נרחבות

על פי הדיווחים בכלי התקשורת בברזיל התקרית החלה עת איים ז'ואן על אחת מהעובדות במקום והמאבטחים קיבלו את קריאת המצוקה ונחלצו לעזרתו. בתיעוד שפרסמה המשטרה המקומית נראה ז'ואן מוצא מהסופר מרקט על ידי שני המאבטחים, וכשהוא בחוץ התחיל להכות את אחד המאבטחים, אלה כמובן השתלטו עליו עד למותו | צפו

ברזיל: מאבטחים הרגו אזרח שאיים על אישה, והציתו מהומות נרחבות
הסופרמרקט שהוצת צילום: מתוך הסרטון

בעוד ארצות הברית עוד לא התאוששה מהמהומות רחבות ההיקף שפרצו לאחר הריגתו של ג'ורג' פלויד אזרח כהה עור בארצות הברית, לאחר שנחנק מברך של שוטר שהונחה על צווארו, המחאות היום נרחבות וגרמו הרס רב במדינות רבות בכל רחבי ארצות הברית, בתיעודים הרבים נראו המוחים שודדים ובוזזים מכל הבא היד. בסוף השבוע האחרון מהומות דומות פרצו בברזיל.

העילה למהומות בברזיל הייתה הרגיתו של זואן אלברטו פרייטס בן ה-40 בעיר פורטו-אלגרה, בידי מאבטחים בסופר מרקט מקומי. בתיעודים שפורסמו בכלי התקשורת, נראים המאבטחים מכים בז'ואן שוב ושוב, וכמו בארצות הברית, גם בברזיל ז'ואן נרצח בסופו של דבר מברכו של המאבטח שהוטחה בגבו.

על פי הדיווחים בכלי התקשורת בברזיל התקרית החלה עת איים ז'ואן על אחת מהעובדות במקום והמאבטחים קיבלו את קריאת המצוקה ונחלצו לעזרתו. בתיעוד שפרסמה המשטרה המקומית נראה ז'ואן מוצא מהסופר מרקט על ידי שני המאבטחים, וכשהוא בחוץ התחיל להכות את אחד המאבטחים, אלה כמובן השתלטו עליו עד למותו.

שני המאבטחים נעצרו על ידי כוחות המשטרה המקומית וצפוי להיות מוגש נגדם כתב אישום על הריגת האזרח. במקביל הנהלת הסופרמרקט הודיע במקביל על הפסקת העסקתם של המאבטחים.

סיפור הרצח התפשט בכל ברזיל, ומהמות פרצו במוקדים רבים, וחנויות רשת מהרשת של הסופרמרקט בו התרחש האירוע הוצתו ונפגעו על ידי מוחים, ברחבי ברזיל. כאשר המשטרה המקומית מפזרת את המוחים בגז מדמיע וברימוני הלם.

ברזיל מהומות שנאת שחורים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד