י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

שליחות חשובה: מי זו הקרן שמחלקת מענקים לעסקים חרדים שנפגעו מהקורונה?

"בניתי עסק מצליח, אבל במשך 9 החודשים האחרונים לא הייתה עבודה בכלל", משתף אבא מישקין • הכירו את הקרן שהצילה אותו ועוד עסקים רבים שעמדו בפני קריסה

שליחות חשובה: מי זו הקרן שמחלקת מענקים לעסקים חרדים שנפגעו מהקורונה?
מסייעים לעסקים חרדים צילום: קרן עם ישראל חי

קרן עם ישראל חי עשתה זאת שוב... והם רק מתחילים. אדם נוסף קיבל מענק תמיכה ושמו אבא מישקין מעמנואל. לאבא יש להקה מצליחה שמשמחת יהודים רבים באירועים. הוא מנגן בכל מיני שמחות, מחתונות ועד בר-מצוות ושבע-ברכות, כך שבדרך כלל הוא עסוק מאוד. אבל אז הגיעה הקורונה ועצרה את הכל באחת.

"יש לי את העבודה הכי טובה בעולם, לשמח יהודים ולראות אותם רוקדים! זו עבודה שאני מבצע באהבה וכל שמחה מיוחדת בעיניי, ברוך ה'. בניתי עסק מצליח אבל במשך 9 החודשים האחרונים לא הייתה עבודה בכלל". מספר מישקין בכאב לא מוסווה. "העניינים הקשו עלי מאוד מהבחינה הכלכלית ואף אחד לא יודע מתי זה יסתיים... מה שהופך את הדברים לגרועים עוד יותר".

בואו לסייע לעסקים חרדים שנפגעו מהקורונה ולקבל בתמורה כרטיס הגרלה עם פרס נדיר>>>

"לפני כמה ימים קיבלתי טלפון ממנכ"ל קרן עם ישראל חי, מר שמואל סקט והוא אמר לי שהוא שמע על מצבי הקשה. הוא אמר שהוא רוצה לפגוש אותי כדי לתת לי צ'ק. הכסף הזה לא היה הלוואה... זו הייתה מתנה, ממישהו שמעולם לא פגשתי לפני כן, זה מדהים! כספים אלה יסייעו לי להמשיך בתקופות קשות אלו. במשך שנים אני הייתי זה שמשמח אנשים עם המוזיקה שלי, ועכשיו מישהו עשה אותי מאושר, חסדי השם!" מספר בהתלהבות.

כשנשאל מדוע הוא עושה זאת, שמואל סקט פשוט ענה; "עם ישראל נבנתה על חסד, כמו שכתוב - "עולם חסד יבנה" - אז מה שאני עושה זה לא חדש... אנחנו עושים דברים כאלה קרוב ל -4,000 שנה! זה פשוט כבוד וזכות גדולה לעזור לאחים שלי כשהם צריכים את זה. אני בטוח שהם יעשו את אותו הדבר בשבילי".

הכסף מהקרן הזו מגיע מ"הגרלת החלומות" - פרויקט נוסף שהוקם ומנוהל על ידי סקט שסיפר לנו על ההגרלה הזו; "זו השנה השלישית בה אנו מפעילים את ההגרלה הזו וחלק גדול מהרווחים מההגרלה מסייעים לעסקים חרדים שנפגעו מהקורונה".

"להגרלה יש פרס אחד בלבד... אבל היא מעולם לא הייתה גדולה או טובה יותר: דירה בירושלים בשווי $1,000,000 עם נוף מדהים למקום המקדש! זה נכון, אתם יכולים לזכות בדירה המדהימה הזו עם כרטיס הגרלה אחד בלבד ולהחזיק אותה לנצח! זה שלכם - רשום על שמכם בטאבו - ותראו את בית המקדש מהחלון!! כל זאת תמורת כרטיס הגרלה אחד בלבד של 60 שקל (כפול 10 תשלומים) ועכשיו, לקוראי מאמר זה ניתן להכפיל את הזמנתכם בחינם. זה אומר 1 + 1: קנו כרטיס אחד ותקבלו 2. אתם יכולים לזכות בדירה מפוארת ויוקרתית בירושלים והכסף עוזר לאחינו לשקם את העסק שלהם. זה ניצחון לכולם!!"

עכשיו זה הזמן לקבל את הכרטיסים שלכם>>>

עם ישראל חי דירה בירושלים הגרלה על דירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד