י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
הונאת אונליין

בריטניה: קונסולות המשחק היוקרתי הוחלפו בדואר

בין החפצים הביזאריים שקיבלו אזרחים בבריטניה במארז המקורי של הפלייסטיישן, ניתן למנות, מארזי אורז, סיר טיגון, מוצרי היגיינה, חלק קיבלו את המארז המקורי של הפלייסטיישן מלא במארזי מזון לחתולים. וסרט ההדבקה הידוע של חברת אמזון, הוחלף בסרט דבק שקוף ופשוט

בריטניה: קונסולות המשחק היוקרתי הוחלפו בדואר
אילוסטרציה צילום: Pixabay

הרוחות בממלכה הבריטית המאופקת והמנומנמת סוערות, בעקבות גל הונאה ועוקץ השוטף את רחבי בריטניה, כאשר על פי הדיווחים בכלי התקשורת בבריטניה וברשתות החברתיות, לקוחות מכל רחבי המדינה מדווחים כי רכשו את קונסולת המשחקים היוקרתית והפופולארית 'פלייסטיישן-דור 5', ובמקום שהקונסולה היוקרתית תגיע אליהם, הם מקבלים ארגזים מלאים באביזרים ביזארים וטיפשיים אחרים, ולא את הקונסולה היוקרתית אותה הזמינו.

בין החפצים הביזאריים שקיבלו אזרחים בבריטניה במארז המקורי של הפלייסטיישן, במקום הפלייסטיישן ניתן למנות, מארזי אורז, סיר טיגון, מוצרי היגיינה, חלק קיבלו את המארז המקורי של הפלייסטיישן מלא במארזי מזון לחתולים. כשעל החבילה נכרת "התעסקות" בין השולח ליעד, וסרט ההדבקה הידוע של חברת אמזון, הוחלף בסרט דבק שקוף ופשוט.

בתחילה היה נראה כי מדובר במקרים נקודתיים פה ושם, אך משרבו הדיווחים ברשתות החברתיות על לקוחות שהזמינו את המשחק היוקרתי וקבלו במקום זה סתם חפצים שנועדו לתת תחושה של תכולה בקרטון. הביאו את חברת אמזון לעדכן כי הם מצרים על עגמת הנפש שנגרמה ללקוחות, וביקשו מהלקוחות שנפגעו לעדכן את החברה במקרה של "טעות" בתכולת במשלוח.

גל החדשנות שעובר על העולם, מצריך מרשויות החוק למצוא דרכים חדשניות יותר להתמודד עם הפשיעה המתחדשת ומתעדכנת אף היא, ועם התגברות רכישות באונליין, נראה כי הגיעה העת לתת דגש גם על המשלוחים של מוצרים יוקרתיים מסוג זה, הנשלחים אף הם בדואר רגיל.

בריטניה יחידת עוקץ אמזון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד