י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
"לא מעניין אותו כלום"

קריאות במערכת הפוליטית להדיח את גנץ מראשות כחול לבן

הזעם בין בכירי כחול לבן אחרי שנחשף 'דיל המינויים' שסגר גנץ עם הליכוד, מוביל לחשש ממשי מפני היפרדות נוספת של בכירים בכחול לבן מהמפלגה. ניסנקורן החרים היום את ישיבת הממשלה וליברמן קורא לכחול לבן להדיח את גנץ

קריאות במערכת הפוליטית להדיח את גנץ מראשות כחול לבן
בני גנץ\אביגדור ליברמן צילום: תומר נויברג/גרשון אלינסון, פלאש 90

היוזמה של בני גנץ להביא לאישור הממשלה הבוקר (ראשון) במסגרת 'דיל המינויים' את אישור מנכ"ל משרד ראש הממשלה החליפי הלא רלוונטי, על פני מנכ"ל משרד המשפטים, מעוררת סערה פוליטית שעלולה להשליך על עתידו של גנץ.

הדיווח אמש כי בכירי כחול לבן, השרים גבי אשכנזי ואבי ניסנקורן לא ידעו על המינוי וזעמו על ההחלטה שנעשתה בלא ידיעתם הוביל לכך שהשר ניסנקורן החרים הבוקר את ישיבת הממשלה, ובשל כך מתעורר החשש שמא סיעת כחול לבן לקראת פיצול נוסף.

אחרי הפיצול והפירוד מקבוצת יש עתיד, עולה תרחיש כי חלק משרי כחול לבן ובראשם ניסנקורן שמובילים קו קיצוני מול הליכוד, עשויים לפרוש ולהותיר את גנץ עם כמה חברי כנסת בממשלת נתניהו.

גם במערכת הפוליטית מנצלים את המצב למטרתם הפוליטית, יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן אמר היום: "אני קורא לכחול לבן להדיח את גנץ מראשות המפלגה". לדבריו, "הוא תבוסתן ומשתף פעולה עם נתניהו וחוץ מלדאוג לכיסאו לא מעניין אותו כלום".

יו"ר האופוזיציה ולשעבר חבר בהנהגת כחול לבן, יאיר לפיד אמר: "שר המשפטים צודק ומפגין גישה ערכית. זה מינוי מחפיר. במקום לדאוג לחינוך, בריאות וכלכלה גנץ מסדר לחברים שלו ג׳ובים מפוברקים במשרדים לא קיימים". בכך מקווה לפיד לתקוע טריז בין גנץ לבכירי מפלגתו.

בני גנץ אבי ניסנקורן אביגדור ליברמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד