י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
סריקות בבניין

בלון חמצן רפואי התפוצץ בבית באשדוד; מספר פצועים ובהם תינוק בן חודש

בלון חמצן רפואי התפוצץ בבניין מגורים באשדוד • במקום יש מספר פצועים משאיפת עשן שפונו לבית החולים • מתבצעות סריקות לאיתור נפגעים נוספים

בלון חמצן רפואי התפוצץ בבית באשדוד; מספר פצועים ובהם תינוק בן חודש
חמצן, אילוסטרציה צילום: בחדרי חרדים

פעוט בן חודש וחצי ושני גברים כבני 30 נפצעו באורח קל בפיצוץ בלון חמצן רפואי בבניין ברחוב הנורית פינת הכלנית באשדוד. מדובר בבית משפחה בת ארבע נפשות הנמצא בקומה השישית של בניין מגורים בעיר. חובשים ופראמדיקים של מד״א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לביה״ח אסותא באשדוד שלושה פצועים במצב קל עם סימני שאיפת עשן בהם פעוט בן חודש וחצי ושני גברים כבני 30.

חובשי רפואת חירום במד״א מאיר אביבי ויהודה שושנה סיפרו כי "כשהגענו לבניין חברנו לכוחות החירום ונכנסו יחד איתם לבניין המגורים על מנת לבצע סריקות לאיתור נפגעים. בקומה ה-6 אותרה משפחה בת 4 נפשות כאשר שניים מהם סובלים משאיפת עשן קלה. הענקנו להם טיפול רפואי ופינינו אותם לביה״ח יחד עם גבר נוסף כבן 30 שהתהלך בחצר הבניין שגם כן סבל משאיפת עשן. אנחנו ערוכים עם אמבולנסים וניידות טיפול נמרץ לאבטח רפואית את סריקת הדירות ולהעניק טיפול רפואי במידה ויאותרו נפגעים נוספים".

מדוברות מגן דוד אדום נמסר כי "מדובר ככה"נ בבלון עם חמצן רפואי שהתפוצץ בדירה בבניין. חובשים ופראמדיקים של מד״א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לביה״ח אסותא באשדוד 3 פצועים במצב קל עם סימני שאיפת עשן בהם: פעוט בן חודש וחצי ושני גברים כבני 30".

 

בלון חמצן אשדוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד