י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
אין גבול לרוע

אולמרט: "אנחנו לא חייבים לפולארד כלום; שיישאר בניו יורק"

דקות מספר לאחר הפרסום על כך שפולארד הסיר את האזיק האלקטרוני שלו, ראש הממשלה לשעבר תוקף ואומר כי הוא לא רוצה שפולארד יעלה לארץ והסיפור הזה רק גורם נזק ליחסי ישראל-ארה"ב • על נתניהו אמר אולמרט כי "אם יהיה צורך הוא גם ייתן לחמאס איזה 500 רוצחים כדי שהוא יוכל לקבל את פולארד"

אולמרט: "אנחנו לא חייבים לפולארד כלום; שיישאר בניו יורק"
אהוד אולמרט צילום: בן דורי, פלאש 90

רק הערב פורסמה התמונה המרגשת, בה נראה האסיר לשעבר ג'ונתן פולארד, מסיר את האזיק האלקטרוני ובעצם הופך לאזרח מן המניין באופן רשמי לראשונה מזה 35 שנה, ונראה כי יש מי שדואג להשבית את השמחה.

ראש הממשלה לשעבר העבריין המורשע, אהוד אולמרט, התייחס הערב (ראשון) ב'וועידת מעריב לעסקים' ואמר כי הוא לא רוצה שפולארד יעלה לארץ והסיפור הזה רק גורם נזק ליחסי ישראל-ארה"ב. הוא ניצל את ההזדמנות ותקף גם את ראש הממשלה בנימין נתניהו עליו אמר כי הוא "רואה איך הנוכל שעומד שבראש הממשלה היום ינסה לעשות חגיגה מבואו של... הוא יקבל אותו כמו גלעד שליט".

לדברי אולמרט, "אני מעדיף שעם כל הכבוד לא יעלה לארץ, אנחנו לא חייבים לו כלום. הוא היה מרגל של מדינת ישראל, עשינו מה שיכולנו כדי לדאוג לו כשהוא נתפס. הוא עבד תמורת כסף והרבה מאוד כסף - הוא לא היה איזשהו מתנדב ציוני שבא והקריב את חייו". 

   • << חופשי אחרי 35 שנה > הסיר עוקב: יונתן פולארד חתך את האזיק האלקטרוני >>

ראש הממשלה לשעבר ציין שבואו של פולארד ישראל יכול להעצים את הנזק שהפרשה הזאת גרמה לנו. והוסיף כי הוא "רואה לנכון לומר את הדברים האלה בצורה הכי חדה כי אני רואה איך הנוכל שעומד שבראש הממשלה היום ינסה לעשות חגיגה מבואו של... הוא יקבל אותו כמו גלעד שליט. אם יהיה צורך הוא גם ייתן לחמאס איזה 500 רוצחים כדי שהוא יוכל לקבל את פולארד, ואל תשאל אותי איך ומה".

נזכיר כי מאז ומתמיד אולמרט לא אהד את פולארד. כבר לפני שנים האשים פולארד ולא פעם אחת את אולמרט, בכך שהוא לא הזכיר אותו בנאומים רשמיים, שהוא נושא באחריות אישית על הסבל שלו ועל כך שנמנע מלהעלות את עניינו באופן נמרץ בפני ג'ורג' וו. בוש, מי שהיה נשיא ארה"ב בזמן כהונתו של אולמרט כראש ממשלה.

ג'ונתן פולארד בנימין נתניהו אהוד אולמרט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 32 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד