י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"לוודא שהחרדי לא פה"

ההסתה מחלחלת מטה: האחות זרקה את ראש הישיבה מהמרפאה

ההסתה נגד הציבור החרדי בחסות הקורונה נמשכת. מקרה טרי שהתרחש הערב ממחיש זאת. חרדי מהצפון שהגיע עם בנו הקטן לטיפול במרפאה, נתקל בגילוי שנאה מזעזעת | בשיחה עם 'בחדרי' סיפר: "אני לא נוהג להיפגע אבל כשהשנאה מתפרצת החוצה זה כואב לי"

ההסתה מחלחלת מטה: האחות זרקה את ראש הישיבה מהמרפאה
בית חולים. אילוסטרציה צילום: יח"צ

מטופל חרדי תושב רכסים העומד בראשות ישיבה חשובה, הגיע הערב (ראשון) יחד עם אשתו ובנו הקטן לקבלת טיפול במרפאה הנמצאת בעיר נשר. במרפאה הוא נתקל בגילוי שנאה מזעזע ולאחר מכן הוא העלה את הדברים על הכתב.

"פעם ראשונה שאני חש על בשרי את השנאה המשפריצה על הציבור החרדי", הוא כתב. "אני נמצא עם התינוק שלי (בן 3 חודשים) במרפאה בנשר. ההוראה היא שנכנסים לרופא רק התינוק עם מלווה אחד מובנת לי, אבל למה האחות בעצבים, כעס, יוצאת אלי וצועקת ומתעקשת לצאת מחוץ לבניין. תלך תצא יש פה עומס, מסדרון ענק, אשתי נכנסה עם התינוק לרופא כבר, אבל כל כמה דקות היא יוצאת לוודא שהחרדי לא באזור".

הוא מספר כי "יושבת משפחה זוג הורים עם 2 ילדים ליד הדלת אבל הם לא מגורשים, בתוך החדר המתנה יושבת עוד משפחה רוסית וכמובן לא מגורשים אבל אני בגפי עם סלקל ביד שמחכה במסדרון הארוך יחסית לבדי זוכה אחת לכמה דקות למבט עצבני של הבחורה העצבנית שאני עומד שם לבדי".

"בושה", הוא אמר. "אני לא נוהג להיפגע אבל כשהשנאה מתפרצת החוצה זה כואב לי". בשיחה עם 'בחדרי חרדים' הוא סיפר כי הוא לא נוהג להיפגע מכל דבר, אבל פה פשוט ראו את השנאה בעיניים שלה. לדבריו, "גם כשבאתי להגיש את הכרטיס המגנטי לאשתי, היא הסתכלה עלי מקרוב בשביל לבדוק שמיד אחר כך אני יוצא". הוא הוסיף כי 20 דקות לאחר שהוא פרסם את הדברים היא ניגשה לבקש סליחה, אבל גם זה היה בלשן רפה ורק בשביל לצאת ידי חובה.

הסתה נגד חרדים נשר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 31 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד