ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
פורום ה-G20

צפו: טראמפ נטש את הפגישה ושיחק גולף עם הכפיל שלו

ברשתות החברתיות עלה תיעוד ובו נראה הנשיא טראמפ משחק גולף עם מי שנחזה ככפיל שלו • המשחק התרחש בזמן פורום ה-G-20 שארגן סלמן מלך סעודיה • אז מי באמת שיחק עם הנשיא?

צפו: טראמפ נטש את הפגישה ושיחק גולף עם הכפיל שלו
הנשיא טראמפ משחק גולף צילום: מתוך אינסטגרם

ברשתות החברתיות עלו אתמול (מוצ"ש) תמונות של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ משחק גולף עם "כפיל". התיעוד מגיע ימים ספורים לאחר הטענה שאשתו של טראמפ - הגברת הראשונה מלניה טראמפ משתמשת בכפילה, והיו מי שניסו לקשור את התיעוד הנ"ל לטענות הללו ולטעון שבני הזוג משתמשים בכפילים.

כזכור, הנשיא טראמפ חובב גדול של משחק הגולף ואף נצפה משחק פחות מיממה לאחר הבחירות - תיעוד שהפך לויראלי במיוחד. אך האם הפעם הוא אכן בחר לשחק עם אחד מהכפילים שלו או שזוהי תאוריית קונספירציה חסרת כל בסיס?

גורמים המקורבים לנשיא מיהרו להסביר כי טראמפ שיחק גולף עם מייקל מואהר, שחקן גולף שמרבה לשחק איתו יחד. מואהר אכן דומה לנשיא אך הוא אינו משמש כפיל שלו כלל וכלל.

ואם הסערה הראשונה לא הספיקה, מתברר כי הנשיא טראמפ בחר לשחק גולף לאחר שנטש אתמול את פגישת הזום החשובה של פורום ה-G-20 שארגן סלמן מלך סעודיה. הפגישה של 20 הכלכלות הגדולות בעולם הייתה ככל הנראה ההזדמנות האחרונה של טראמפ להיפרד רגע לפני עזיבתו את תפקיד הנשיא ובכל זאת הוא בחר לנטוש את הועידה לטובת המשחק.

דונלד טראמפ גולף כפיל מלניה טראמפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד