י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
עסוקים עם הצוללות

נחשף: נתניהו לא עדכן את שרי הביטחון והחוץ על הטיסה לסעודיה

גנץ היה עסוק אתמול בהשקת חברי הוועדה שילכו על ראשו של נתניהו במקביל להענקת ראיון תוקפני ל'ידיעות אחרונות'. נתניהו במקביל התארגן לטיסה לסעודיה, ועל מנת לא להפריע לכחול לבן וגנץ במלאכת פירוק הקואליציה, לא עדכן נתניהו את שרי הביטחון והחוץ בדבר הטיסה הדרמטית שלו יחד עם ראש המוסד לסעודיה

נחשף: נתניהו לא עדכן את שרי הביטחון והחוץ על הטיסה לסעודיה
גנץ/נתניהו/אשכנזי צילום: תומר נויברג/אוליבר פיטוסי, פלאש 90

בעוד בארצות הברית הסאגה סביב שאלת המנצח במרוץ אל כס הנשיא בבית הלבן נמשכת. ראש הממשלה בנימין נתניהו ממשיך לדהור במלוא הקיטור יחד עם צוותו של הנשיא טראמפ, על מנת לקבע ולסיים תהליכים לפני חילופי השלטון, באם הם אכן יוחלפו בסופו של דבר.

ובעוד כאן בארץ עסוק ראש הממשלה החליפי ושר הביטחון בהכתרת חברי וועדה לוועדת הבדיקה שהוא הקים על מנת לנגח את נתניהו, נתניהו באותה העת לא הגיב כלל. כל מי שניסה להשיג את ראש הממשלה או אחד מאנשי צוותו נתקל אתמול במבוי סתום.

הפרשנים הפוליטיים החלו לחשב ולחשוש שנתניהו מתכנן את פירוק ההסכם בינו לבין כחול לבן, והליכה לבחירות וזו פשר השתיקה. כמה שעות חלפו ומתברר כי משהו גדול הרבה יותר התרחש באותה העת בדיוק. בעוד שגנץ השיק את חברי הוועדה, היו ראש הממשלה ושר הביטחון ישובים על מטוס מוסווה בדרכם לסעודיה.

הבוקר חשף ברק רביד כי בכירים מאשרים הבוקר כי נתניהו אכן לא עדכן את ראש הממשלה החליפי ושר הביטחון בני גנץ, כמו גם שותפו שר החוץ גבי אשכנזי, על דבר הטיסה שלו עם ראש המוסד לסעודיה.

וכמו שיועצו של ראש הממשלה טופז לוק היטיב לבטא עת עקץ את את שר הביטחון "גנץ עושה פוליטיקה בזמן שראש הממשלה עושה שלום".

יצוין כי נתניהו הוא לא היחיד המסתיר משותפיו תהליכים אותם הוא מקדם. הבוקר אישר גנץ עצמו בראיון שהעניק ל'ידיעות אחרונות' את דבר המידור של ניסנקורן ואשכנזי בנושא דיל המינויים עם הליכוד, ואמר "מה זה קשור בכלל? מה אני משתף אותם בכל החלטה של הממשלה, השתגעתם?". אז כאמור ביבי עשה לו את אותו התרגיל.

 

בניית גשר בנימין נתניהו ראש המוסד סעודיה הסכם שלום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד