ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
"חוד החנית של כלל המערכים במדינה"

בשורה: מענק למתנדבים החרדים שנפגעו מהקורונה

לאחר מו"מ ממושך: אושר צו מענק מיוחד למתנדבי השירות האזרחי שנכנסו למצוקה כלכלית בתקופת הקורונה

בשורה: מענק למתנדבים החרדים שנפגעו מהקורונה
שטרות כסף צילום: דוברות המשטרה

לאחר מאמצים מרובים של הרשות לשירות לאומי וארגון חברים אושר היום בועדה מיוחדת בכנסת בראשות ח"כ חיים כץ, צו המאשר מענק מיוחד למתנדבי השירות האזרחי שנכנסו למצוקה כלכלית בתקופת הקורונה.

מדובר בבשורה נהדרת עבור מתנדבים רבים בשירות האזרחי שע"י ארגון חברים שעובדים מחוץ לשעות התנדבותם בשירות האזרחי, ובמהלך תקופת הקורונה נפגעו עקב המצב.

במשך חודשים ארוכים ניהל מנכ"ל הרשות לשירות לאומי אזרחי, ראובן פינסקי, וצוות משרדו, מו"מ מול כל הגורמים הרלוונטים במשרד האוצר, וכעת לאור הצו שאושר, המתנדבים יזכו למענק מיוחד שיעזור להם בעז"ה לצלוח את התקופה הקשה.

מנכ"ל הרשות לשירות לאומי אזרחי מר ראובן פינסקי הודה לשר הממונה צחי הנגבי, ליו"ר וועדת העבודה והרווחה והבריאות ח"כ חיים כץ וכן לאנשי משרד האוצר בראשות השר כץ על פועלם הרב עבור השירות הלאומי אזרחי, ובמיוחד בתיקון צו חשוב זה – שהוא בעל משמעות קריטית למאות ואלפי מתנדבים חרדים.

"מתנדבי השירות האזרחי שפועלים כל השנה בסיוע אקטיבי למערכי החירום והרווחה, משמשים במסגרת המאבק בנגיף קורונה כחוד החנית של כלל המערכים במדינה.

היה ברור לכל אורך הדרך שצריך לעשות הכל על מנת לעזור למתנדבים היקרים שרובם המוחלט בעלי משפחות, הנאבקים ע"מ להתנדב ולתרום ככל האפשר, אני שמח מאוד כי הסוגיה באה על פתרונה הטוב ומודה לכל הנוגעים בדבר שאפשרו את המתווה שיעזור למתנדבי השירות האזרחי בתקופה זו".

צחי הנגבי חיים כץ שירות לאומי אזרחי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד