י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
כבר במחסנים

אסטרהזניקה: נספק 200 מיליון חיסונים בחודש הקרוב

חברת התרופות השלישית שמצטרפת לפייזר ולמודרנה השועטות לקו הגמר במרוץ לחיסון לקורונה, מודיעה על ייצור של מאות מיליוני מנות חיסון עד לסוף 2020

אסטרהזניקה: נספק 200 מיליון חיסונים בחודש הקרוב
מזרקים צילום: pixabay

חברת התרופות אסטרהזניקה הודיעה כי תצליח לספק לא פחות מ 200 מיליון מנות חיסון נגד קורונה בחמשת השבועות הקרובים, עד לסוף 2020. מדובר במסה אדירה של חיסונים שתופץ בעולם, במידה ומנהל המזון והתרופות האמריקני יאשר כמובן את בטיחותו ואת יעילותו של החיסון.

למעשה ענקית התרופות יצרה זה מכבר כמות אדירה של חיסונים, עוד לפני שפורסמו תוצאות הניסוי שהיא עורכת. חוקרי החברה הימרו על הצלחתך החיסון ויצאו למבצע ייצור רחב היקף, שנועד לספק מיליוני מנות חיסון ברגע שהוא יאושר, במקום להתחיל לבנות שרשרת יצור חדשה רק לאחר האישור המיוחל.

ההערכה היא שמיליוני מנות חיסון של החברה שוכנים במחסני ענק ומוכנים לשינוע מיידי, אליהם מצטרפים מדי יום המוני חיסונים נוספים המיוצרים במרץ.

החרבה, נזכיר, פרסמה על יעילות גבוהה במיוחד שגילה החיסון, כאשר רמת הנוגדנים בקרב אלו שקיבלו אותו עלתה משמעותית. עם זאת, טרם פורסם דו"ח המסכם את הניסוי שערכה החברה על עשרות אלפי אנשים, בדומה למודרנה ופייזר. תוצאות הניסוי הינן קריטיות לקראת אישורו, שכן רק מהן ניתן ללמוד כמה הוא יעיל  - כמה אנשים בקבוצת הביקורת שקיבלו חיסון פלסבו נדבקו, לעומת מספר נדבקים נמוך במיוחד הצפוי בין מקבלי החיסון עם החומר הפעיל.

 

חיסון לקורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד