ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
"יש לנו ממשלה בהפרעה"

לפיד: נצביע על פיזור הכנסת; הגיע הזמן לבחירות

בפתח ישיבת סיעתו הודיע יו"ר האופוזיציה לפיד כי בשבוע הבא יביא לכנסת את החוק לפיזורה ללא עיכובים • "הגיע הזמן לבחירות. מהממשלה הזו לא ייצא כלום" • צפו

לפיד: נצביע על פיזור הכנסת; הגיע הזמן לבחירות
יאיר לפיד צילום: Oren Ben Hakoon/POOL

החוק לפיזור הכנסת עלה מספר פעמים לדיון על שולחן הכנסת בתקופה האחרונה, אך הוא הוסר מסדר היום משום שלא הושג לו רוב, וזאת בשל המאבקים הפוליטיים. החוק לפיזור הכנסת יעלה שוב בשבוע הבא, ואולי הפעם מקווים באופוזיציה - יושג לו הרוב.

בפתח ישיבת הסיעה השבועית הודיע היום (שני) חבר הכנסת יאיר לפיד כי "ב-2 לדצמבר, יום רביעי הבא, אנחנו נעלה להצבעה חוק לפיזור הכנסת. לא נמשוך אותו ברגע האחרון. לא ננהל על זה משא ומתן, החוק יעלה להצבעה". לפיד הצהיר כי לדעתו "הגיע הזמן לבחירות. מהממשלה הזו לא ייצא כלום".

לפיד האשים בדבריו את חברי הממשלה: "מדובר באוסף פוליטיקאים שעסוקים רק בעצמם. בג'ובים שלהם. במריבות העלובות שלהם. הם לא עובדים בשביל אזרחי ישראל. רק בשביל עצמם. הכסא לפני הכל".
 
"בשיאו של משבר בריאותי וכלכלי, יש לנו ממשלה בהפרעה. מושחתת, מקולקלת, לא מצליחה לטפל בכלום. כל היום מריבות, השמצות, ג'ובים למקורבים. פוליטיקה מהסוג הכי מביש. את זה באנו לשנות. אנחנו צריכים ממשלה אחרת. 18 שרים", הוסיף יו"ר האופוזיציה.

עוד אמר לפיד כי "אנשים ישרים וטובים שבאו לעבוד. אנחנו צריכים ממשלה שהציבור יאמין לה. שאפשר לסמוך עליה שתחזיר את אמון הציבור בהנהגה ותוציא אותנו מהבוץ".

לפיד פנה אל חברי הכנסת, "אני קורא לכל סיעות הבית: זה רגע המבחן שלכם: 2 לדצמבר, יום רביעי הבא. אם מדינת ישראל חשובה לכם, נשים סוף לממשלה הגרועה בתולדות המדינה. נשים סוף לכהונתו של נתניהו".

יאיר לפיד פיזור הכנסת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד