י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

לראשונה באיחוד הצלה: שלושה אחים, שלושתם חובשים רכובים על אופנועי אמבולנס

אביחיל, ישראל ואליה צאירי, שלושה אחים מפתח תקווה, עושים היסטוריה כאשר שלושתם חובשים ברשת המתנדבים של איחוד הצלה • אלי פולק:  "אביחיל, ישראל ואליה הם בני משפחת מצילי החיים של איחוד הצלה".

לראשונה באיחוד הצלה: שלושה אחים, שלושתם חובשים רכובים על אופנועי אמבולנס
שלושת האחים צילום: דוברות איחוד הצלה

אביחיל, ישראל ואליה צאירי, שלושה אחים מפתח תקוה, הם חובשים ברשת המתנדבים של איחוד הצלה. ישראל הוא כבר חובש ותיק שבארבע השנים האחרונות יוצא לטפל בחולים ופצועים כשהוא רכוב על אופנולנס (אופנוע אמבולנס) של איחוד הצלה. השבוע הצטרפו גם שני אחיו, שמתנדבים בארגון כשנה, ליחידת האופנועים של איחוד הצלה וכעת לראשונה שלושה מחבריה הם אחים. "מה שחשוב במקרה חירום רפואי הוא ההגעה המהירה למקום", מסביר ישראל (34). "לדוגמה, במקרה של דום לב כל שניה קובעת וטיפול רפואי מהיר מציל חיים. הנסיעה שלנו על אופנולנס מסייעת לנו להגיע במהירות המרבית לכל חולה או פצוע ולהציל חיים".

כאמור, ישראל, שמתנדב באיחוד הצלה כבר כמה שנים משך את אחיו, אביחיל (36) ואליה (26), להצטרף לשורות איחוד הצלה. "ראינו את ישראל יוצא לטפל במקרים רפואיים עם המון אהבה לתחום ורצינו את זה גם", אמר אביחיל.

אליה הוסיף: "העיסוק בהצלת חיים הפך להיות אצלינו משהו משפחתי. אני זוכה להיות עם אחיי יחד, לטפל באנשים שזקוקים לעזרה רפואית ואני חש סיפוק גדול מכך".
אבי מיארה, ראש סניף פתח תקוה והסביבה באיחוד הצלה מספר כי השלושה הינם מתנדבים פעילים מאוד: "שלושת האחים הם מתנדבים מסורים מאוד שיוצאים לטפל בנפגעים וחולים גם בשעות הלילה המאוחרות, בשבתות וחגים. כל אחד מהם מוזנק בכל חודש לכ-100 אירועי חירום רפואיים והם כבר הספיקו להציל חיים רבים. אני גאה בהם מאוד".

מנכ"ל איחוד הצלה, אלי פולק, מסכם כי "אביחיל, ישראל ואליה הם בני משפחה וחלק מהמשפחה הגדולה בעולם, משפחת מצילי החיים של איחוד הצלה".

איחוד הצלה חובשים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד