כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

הכירו את "נסיעה בקליק": מזמינים נסיעות בווטסאפ, בקלות ובמהירות

לאחר פיילוט מוצלח, השירות מושק לרווחת הציבור ללא תשלום, בלי אפליקציות ופתיחת חשבון בלי לחכות על הקו למענה מתחנת מוניות, בלי סיבוכים והסתרבלות-נסיעה בקליק

הכירו את "נסיעה בקליק": מזמינים נסיעות בווטסאפ, בקלות ובמהירות
נסיעה בקליק צילום: יח"צ

הכירו את 'נסיעה בקליק'- שירות חדשני להזמנת נסיעות ומשלוחים מבוסס על רובוט ווטסאפ חכם המאפשר הזמנת נסיעה ומשלוחים בקלות ובמהירות דרך ווטסאפ. שולחים את המילה "מונית" בווטסאפ מכניסים כתובת ויעד,והרובוט מאתר נהג פנוי מבין הנהגים המחוברים למערכת-הנהג יוצר קשר ובדרך אליכם.


הווטסאפ בפעולה • קרדיט: יח"צ

פשוט וקל, בלי הורדת אפליקציה, בלי לחכות על הקו ובלי לדבר בכלל.

המיזם "נסיעה בקליק" נותן הזדמנות לנהגים ושליחים לבצע משלוחים ולהרוויח בדרכם הביתה או לעבודה,לחתונה,כוילל וכל נסיעה בה הנהג נוסע עם אוטו פנוי- יכול הנהג להתחבר ל 'נסיעה בקליק' ולבצע משלוח על הדרך.

בתקופת הפיילוט קיבלנו פידבקים חיוביים הן מצד נהגים והן מצד לקוחות הנהגים שהצטרפו למיזם מספרים על זרם נסיעות ומשלוחים שלא מספיק להגיע והכל ישירות לווטאספ, הנהגים נדרשים לעמוד בסטנדרט נסיעה הכולל רכב חדש ומרווח,טיפולים בזמן,עמידה מדוייקת בזמנים וביצוע המיטב בפועל והכל בהתאם לחוק.

מבחינת הזמנת נסיעה או משלוח-פתרון קל ויעיל. המחירים מצוינים, הרובוט מאתר נהג קרוב במהירות,ונותן לנהג את האפשרות בלחיצת כפתור ליצור קשר דרך ווטסאפ או בשיחת טלפון עם הנוסע. פשוט,קל יעיל.


מונית בקליק • קרדיט: יח"צ

כנסו לאתר החברה והתרשמו מהקלות של הדבר

למעבר לאתר לחצו כאן

מונית ווטסאפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד