י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
טיפול מהיר ומסור

ריבלין קרא לעזרה, גפני נחלץ ואישר את העברת המקדמות

"מדרשת שדה בוקר היא מפעל חינוכי ציוני, בעל חשיבות היסטורית, ואסטרטגית שעומד בפני סכנת קריסה. המדרשה שנאלצה לצמצם בהיקף פעילותה, עומדת על סף חדלות פרעון" אמר ריבלין בטקס. היום אישר יושב ראש וועדת הכספים את העברת המקדמות

ריבלין קרא לעזרה,  גפני נחלץ ואישר את העברת המקדמות
ריבלין, גנץ ונתניהו צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

לאחר שקרא אתמול (ראשון) נשיא המדינה ראובן ריבלין לראש הממשלה, לשותפו החליפי ולשר האוצר, לדאוג להמשך פעילותה של מדרשת שדה בוקר. היום בפעילות נמרצת של יושב ראש וועדת הכספים חבר הכנסת משה גפני העניין הגיע אל פתרונו.

נשיא המדינה הודה לגפני, וכתב בציוץ בחשבון הטוויטר שלו "אני מודה לידידי חבר הכנסת משה גפני, על הטיפול המהיר והמסור באישור מקדמות להמשך פעילותה של מדרשת שדה בוקר, בעקבות הדברים שהעלנו אמש באזכרה בשדה בוקר. יישר כח".

כזכור אתמול בתום דבריו בטקס שנערך בשדה בוקר לזכרו של דוד בן גוריון, הטקס האחרון בו משתתף ריבלין בשבתו על כס נשיא מדינת ישראל, פנה הנשיא לראש הממשלה, לראש הממשלה החליפי ולשר האוצר, וביקש כי יפעלו ויבטיחו את המשך פעילותה של מדרשת שדה בוקר.

"מדרשת שדה בוקר היא מפעל חינוכי ציוני, בעל חשיבות היסטורית, ואסטרטגית שעומד בפני סכנת קריסה. המדרשה שנאלצה לצמצם בהיקף פעילותה, עומדת על סף חדלות פרעון, ומעמידה בסכנה את המשך היכולת לממש את חזונו של בן גוריון. אנא מצאו את הדרך להציל את מדרשת בן גוריון, למען לא נשכח שעתידו של עם נעוץ בעברו" קרא ריבלין. כאמור היום היה זה יושב ראש וועדת הכספים שנחלץ וטיפל בפנייתו של ריבלין.

 

 

רובי ריבלין משה גפני שדה בוקר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד