י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
על דאטפת אטפוך

הניצב טוען: אולמרט נפגש עם אנשי המדינה האויבת

הבוקר תקף אולמרט את נתניהו באשר לדיווחים כי שהה הלילה בסעודיה ואמר "זה עניין שצריך לנהוג בו באחריות ובאיפוק, על מנת שלא נגרום לכך שנביך חלק מהגורמים הללו, בשל איסוף קרדיטים. נתאפק", הערב חושף ניצב בדימוס יעקב בורובסקי כי אולמרט נפגש בלבנון המוגדרת כמדינת אויב עם גורמים פרטיים

הניצב טוען: אולמרט נפגש עם אנשי המדינה האויבת
אהוד אולמרט משתחרר מהכלא צילום: אבי דישי, פלאש 90

בימים האחרונים חזר ראש הממשלה לשעבר העבריין המורשע אהוד אולמרט, לככב בכותרות, כאשר הוא עובר מעיתון לאולפן ומשמיץ את פועלו של ראש הממשלה המכהן בנימין נתניהו. אולמרט מרבה לתקוף את יריבו מעת לעת בחריפות רבה, אולם הנהגה משונה זו התגברה ביתר שאת בימים האחרונים, עם הדיבורים על הסכמי השלום בכלל והדיווחים על נסיעתו של ראש הממשלה וראש המוסד לסעודיה בפרט. רק אמש עורר סערה ציבורית כאשר אולמרט התבטא כי עדיף שג'ונתן פולארד יישאר בארצות הברית ולא יעלהה ארצה. 

הערב (שני) חושף ניצב בדימוס יעקב בורבסקי, בראיון לגלית דיסטל-אטבריאן ומיכאל דבורין ב'גלי ישראל' כי "אולמרט נפגש עם אנשים פרטיים בלבנון". בדבריו רצה בורובסקי לגלות את מסך ההתחסדות מעל פניו של אולמרט, שרק הבוקר עקץ בראיון לרדיו 103FM, את ראש הממשלה ואמר "זה לא המגע הראשון שיש לנו עם סעודים, אבל בעבר זה לא היה נושא לפרסום, מהלילה לבוקר, היום הדברים קצת שונים".

אולמרט הוסיף "אני לא מרגיש משוחרר לגבי דברים שנעשו בתקופתי, ונעשו גם על ידי, ונעשו בנסיבות של אז בחשאיות, ומעולם לא דיברתי על הדברים האלה. אמרתי באופן כללי, היו בעבר מגעים עם מדינות שלא קיימנו איתם יחסים בצורות שונות זה לא תהליך שהתחיל בשבועות האחרונים, אין ספק שזה קיבל קפיצת מדרגה משמעותית בתקופה האחרונה, זה עניין שצריך לנהוג בו באחריות ובאיפוק, על מנת שלא נגרום לכך שנביך חלק מהגורמים הללו, בשל איסוף קרדיטים. נתאפק".

כאמור הערב חושף בורובסקי, כי אולמרט עצמו ביקר, לטענתו, אצל אנשים פרטיים בלבנון, נזכיר כי לבנון מוגדרת כמדינת אוייב והכניסה לשם אסורה. בורובסקי הוסיף ותקף "האנשים שמזמינים אותו לאולפנים יודעים את האמת, אנשים שהעידו נגדו נושאים אותו על כפיים, חלקם כתבי התקשורת". בורובסקי סרב להגיד למי מכתבי התקשורת הוא התכוון, אך לא הכחיש כי מדובר בעיתונאי רביב דרוקר.

יצוין, כי חבל שאולמרט לא גילה לשר האנרגיה יובל שטייניץ על קשריו בלבנון. לאחר שזה האחרון נאלץ לנסות ולהידבר עם נשיא לבנון בטוויטר, וכך נראו הודעותיו של שטייניץ לנשיא לבנון ‏"מכובדי נשיא לבנון, ראשית למרות מצב היחסים בין מדינותינו ברצוני לאחל לעם בלבנון לא רק חג עצמאות שמח, אלא גם התאוששות מהירה מהמשבר שפוקד אתכם. שנית, אני שמח לבשר לך, שאני דווקא די נהנה מהדיאלוג שהתפתח בינינו בטוויטר בימים האחרונים באשר למו"מ על הגבול הימי. ‏ואולם לצערי נראה שאינך מכיר את כל העובדות באשר שינויי העמדה הרבים של לבנון בנושא הגבול הימי ב-15 השנים האחרונות".

עוד כתב שטייניץ לנשיא לבנון "אני משוכנע, שאילו יכולנו להיפגש פנים אל פנים באחת ממדינות אירופה למו"מ גלוי או חשאי,‏ היה לנו סיכוי טוב לפתור פעם אחת ולתמיד את המחלוקת לגבי הגבול הימי, ובכך לתרום לעתידם הכלכלי ולרווחתם של שני העמים".

אהוד אולמרט לבנון מדינת אויב יעקב בורובסקי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד