י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
30 מטרים

צפו בתיעוד: הפצוע חולץ מהגובה באמצעות חבלים

פועל כבן 30 נפצע בעודו בגובה 30 מטר • צוות כיבוי חילץ אותו באמצעות חבלים • מצבו הוגדר קל-בינוני על פי כוחות הרפואה שהיו במקום •  צפו בתיעוד

צפו בתיעוד: הפצוע חולץ מהגובה באמצעות חבלים
מנוף, אילוסטרציה צילום: ליאור מזרחי, פלאש 90

פועל כבן 30 נפצע הבוקר (שני) במהלך עבודתו בגובה 30 מטרים על מנוף עגורן. שני צוותי כיבוי וחילוץ, מנוף גבהים וצוות לחילוצים מיוחדים מתחנה אזורית השרון בפיקודו של להב ניסים פוני הוזנקו למקום האירוע.

בהגיעם למקום הורה מפקד האירוע למנוף להתמקם במקום מבטחים ולהתחיל בפריסה מעלה אל הפצוע על מנת לתת לו מענה תמיכה ראשוני עד להגעת כוחות החילוץ למעלה. במקביל יחידת החילוץ עלתה על הציוד הנדרש והחלה בטיפוס מעלה אל הפצוע לצורך הורדה שלו בעזרת חבלים אל הקרקע לצורך קבלת טיפול רפואי.

מפקד החילוץ להב משנה מור שישיצקי מסר כי "כשהגענו אל הפצוע ניגשנו אליו, הצגנו את עצמנו והרגענו אותו לקראת החילוץ. כשהבחנו כי מצבו מאפשר לנו להגליש אותו עם משולש חילוץ, בנינו עמדות גלישה והתכוננו לחילוץ".

רס"ל אלירן שמש המחלץ סיפר כי "במהלך הגלישה אל הקרקע שוחחתי עם הפצוע על מנת להעניק לו בטחון ובמקביל יצרתי קשר עם מור שהגליש אותנו בעזרת אביזרי גלישה שנשלטו על ידיו מלמעלה. חילצנו את הפצוע בבטחה והעברנו אותו להמשך קבלת טיפול רפואי".

מצבו של הפצוע הוגדר קל-בינוני על פי כוחות הרפואה שהיו במקום.

כיבוי האש חילוץ דרמטי מנוף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד