י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
אומן באמונה

המשפט המרגש שאמר השחקן החילוני בזמן השידור

בתוכנית חידודון של עמי מימון התארח השבוע בפינת 'אומן באמונה' השחקן רמי קאשי, בראיון מיוחד בו הוא סיפר על ילדותו ועל יהדותו, שם הזכיר על התפילין וסיפר מה מרגש אותו במיוחד, מה קיבל על עצמו קאשי בזמן הראיון?

המשפט המרגש שאמר השחקן החילוני בזמן השידור
השחקן רמי קאשי צילום: מתוך עמוד הפייסבוק שלו

במסגרת פינת 'אומן באמונה' המשודרת בכל יום ראשון בתכנית 'חידודון' בהגשת שר השמחה עמי מימון ברדיו 'קול ברמה', עולה בכל שבוע אומן/סלבריטאי אחר מהארץ ומהעולם ומשתף את מאזינים בנקודת האמונה שלו.

רמי קאשי בראיון לעמי מימון. קרדיט תמונה: מתוך דף הפייסבוק של רמי קאשי

השבוע, התארח בפינה, השחקן האהוב רמי קאשי, המוכר לכולם כ'פרדי פלאברה' מהסדרה שנות ה–80 שסיפר, "בתקופה הזו כמו כל חבריי למקצוע, אני לא ממש עובד, וזה מצער, כי לשמח זו מעלה ושליחות אלוקית עצומה ואני מקווה שנוכל בקרוב מאד לחזור ולשמח".

כשנשאל על ילדותו, מספר רמי בערגה על לימודיו כילד במוסדות דתיים: "בגן חובה ובכיתה א' למדתי במוסדות חב"ד, ובכיתה ו' שלחו אותי לפנימייה דתית למשך שנתיים, השנים בהם גדלתי כדתי מן המניין זכורות לי מאד לטובה".

אורח החיים היהודי, מאד נוגע לליבו של קאשי שסיפר כי הוא משתדל להניח מידי פעם תפילין - ואף לאחר הפצרות מהמראיין – עמי מימון, אמר קאשי מעל גלי האתר כי ישתדל להניח תפילין בכל יום.

"הרעיון שהכי מרגש אותי בהנחת תפילין ובתפילה, זה לעצור את הכל לרגע ולהודות על מה שיש לנו. זו בהחלט חוויה מרגשת שארצה להקדיש עבורה לפחות שעה ביום".

בסיום הראיון עלה העסקן החרדי פרדי הכהן הידוע גם הוא בכינויו 'פרדי פלאברה'.

בשידור חי התכווחו השניים, מי מהם 'פרדי פלאברה' המקורי. הדיון הסתיים כאשר רמי קאשי הפתיע את המאזינים ועשה חיקוי בשידור חי לדמות 'פרדי' אותה הוא מגלם.

שחקן עמי מימון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד