י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
חשיפת 'בחדרי'

שלוחה של בית חולים ישראלי תיפתח באמירויות

חשיפה: משלחת המייצגת את אחד המרכזים הרפואיים בארץ נפגשה עם בכירים באיחוד האמירויות, כאשר על הפרק עומדת פתיחה של שלוחה רשמית שתפעל באמירויות. "באמירויות מוקסמים מרמת מערכת הבריאות הישראלית"

שלוחה של בית חולים ישראלי תיפתח באמירויות
אחים ואחיות בבדיקות קורונה צילום: דוברות 'כללית'

שיתוף פעולה בריאותי: הסכם השלום הם איחוד האמירויות הולך ומתברר כ'שלום חם' מכל היבט. לפי דיווח שנחשף בלעדית ב'בחדרי חרדים', יתכן וכבר בתקופה הקרובה נשמע על שלוחה של מרכז רפואי ישראלי שתפעל בצורה רשמית באיחוד האמירויות. 

השבוע, כך נודע לנו, יצאה לדובאי משלחת המייצגת את אחד המרכזים הרפואיים הגדולים בארץ, כשמדובר במשלחת שניה שכבר יוצאת מטעם אותו מרכז לדובאי. השיחות שנוהלו בין הגורמים נותרו עדיין חסויות, אך גורם במרכז הרפואי הישראלי אומר לנו כי "מה שאפשר לומר הוא שהאמירתים נלהבים מאד מרמת מערכת הבריאות הישראלית. מערכת הבריאות, שבישראל רואים אותה כמובנת מאליה והיא אפילו זוכה לביקורת, נחשבת בעולם כמודל לחיקוי ואין פלא כי גם באמירויות מבקשים להתברך בה".

אותו גורם לא נידב פרטים נוספים בנוגע לאופי המיזם, אך הוא מוסיף כי "בדובאי לא חסרים מרכזים רפואיים מובילים, כשיש מהם שנחשבים למובילים בסדרי גודל עולמיים, הן מבחינת הידע והן מבחינת המיכשור. אך בשורה התחתונה, מדד אורך החיים של האמירתים נמוך יחסית לישראל, מה גם שחלק גדול מהאוכלוסיה באיחוד האמירויות סובל ממחלות כמו סוכרת ויתר לח"ד, כשבעבודה נכונה ניתן לשפר את רמת הבריאות של אזרחי האמירות. כך שאפשר לומר שישנו צימאון מצד האמירתים שיבקשו לקדם כל שיתוף פעולה בתחום הבריאות".

בסופו של דבר, הוא מסכם, "ניתן לומר שבעוד ראש הממשלה טוען מזה שנים כי ניתן לקדם 'שלום כלכלי', אולי יתברר שבסופו של דבר הסכמי השלום יתבססו על ה'שלום הבריאותי', לאחר שהמדינות יחלקו ביניהן ידע ומשאבים בנושאי הבריאות וכך יתרמו לשיפור בריאותם של אזרחיהן".

  

איחוד האמירויות בריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד