כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
חורך את הרשת

שעות אחרונות: המפורסמים למען קרן קמ"ח

קרן קמח מוכרת כעמותה שדואגת רבות למגזר החרדי ולשילובו במשרות הבכירות ביותר במשק • כעת היא זקוקה להכרת הטוב שלכם ולתרומה בעין יפה, על מנת להמשיך בפעילות המבורכת • מפורסמים רבים לוקחים חלק בקמפיין גיוס הכספים למען הקרן ואלפים מצטרפים מכל העולם

שעות אחרונות: המפורסמים למען קרן קמ"ח
המפורסמים למען קמח צילום: מתוך אתר צ'רדי

מי מאיתנו לא שמע או נתקל בעברו בפעילות של קרן קמח? הקרן מהווה מקפצה של ממש עבור קריירה של רבים מקרב המגזר החרדי, מעניקה הכשרה מקצועית על ידי לימודי תעודה במגוון תחומים ומחלקת מלגות של אלפי שקלים, כדי שחרדים הרוצים להתפרנס בכבוד, יוכלו לממש את שאיפתם המקצועית על הצד הטוב ביותר.

בואו להכיר טובה לקרן קמח ולהצטרף להמונים שמתגייסים למענה>>>

בין ''בוגרי קמח'' הרבים, מוכר במיוחד השף חיים בורנשטיין שבזכות מלגה מהקרן, הפך לאחד השפים המפורסמים והמוערכים במגזר החרדי. כמו כן ניתן למצוא את משה גולדיס שבזכות התמיכה מקרן קמח, הקים חווה טיפולית מוכרת שמצילה ילדים רבים. 


כעת אותם מפורסמים יחד עם עוד עשרות אלפי חרדים להם הקרן סייעה, מכירים טובה במיזם גיוס המונים מיוחד שרץ ברחבי הרשתות החברתיות בימים האחרונים.

המטרה היא לגייס לכל הפחות סכום סמלי מאלו שקרן קמח הזניקה אותם אל עבר קריירה מקצועית מפוארת ופתחה להם את חלון ההזדמנויות הראשון, שהוביל אותם להצלחה בעולם המעשה.  

ע"פ הרמב"ם הכרת הטוב היא מצווה לכל דבר. ניתן לשלם גם מכספי מעשר.
בואו להכיר טובה לקרן קמח ולהצטרף להמונים שמתגייסים למענה>>>

קרן קמח גיוס המונים הכרת הטוב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!