ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
התאושש מהנגיף

לאחר שבועיים: הרב שוחרר מבית החולים ופצח בריקוד • צפו

הרב יצחק אליעזר יעקאב, ראש צוות השחיטה בקראקוב שבפולין נדבק בקורונה ואושפז בבית החולים בחו"ל במשך שבועיים. היום הוא שוחרר לביתו ושב לארץ יחד עם בנו שליווה אותו. בתיעוד מיוחד הוא נראה רוקד ומפזז משמחה • צפו

לאחר שבועיים: הרב שוחרר מבית החולים ופצח בריקוד • צפו
הרב יצחק אליעזר יעקאב צילום: באדיבות המצלם

לאחר שבועיים בהם אושפז בחו"ל בעקבות דלקת ריאות חריפה, הרב יצחק אליעזר יעקאב, ראש צוות השחיטה בקראקוב שבפולין, שוחרר מבית החולים וטס חזרה לארץ יחד עם בנו שליווה אותו לאורך תקופת האשפוז. בתיעוד שהגיע ל"בחדרי חרדים" נראה הרב שר ומודה לבורא עולם על החסד שעשה עמו.

הרב יצחק אליעזר יעקאב ראש מכון תבואות שור, ורב בית הכנסת 'תבואות שור' היה מאושפז במשך שבועיים עם קורונה ודלקת ריאות בבית חולים בקראקוב. בימים האחרונים מצבו השתפר, והיום בחסדי שמים הוא שוחרר מבית החולים.

כאמור, לפני מספר שבועות טס הרב לפולין לצורך שחיטה כשרה. במהלך העבודה הוא חש ברע ופונה לבית חולים מקומי, שם אבחנו לו דלקת ריאות חריפה והוא נשאר בבית החולים לטיפול ואשפוז כצוות השוחטים ואנשי המפעל עוקבים אחר מצבו הרפואי ללא הפסקה.

בנו של הרב הגיע לפולין להיות לצד אביו בזמן האשפוז, ויחד עם צוות השחיטה הרב קיבל את כל הסיוע לו היה זקוק. בימים האחרונים חל שיפור במצבו והיום הוא החלים לגמרי, שוחרר מבית החולים ויצא חזרה לארץ יחד עם בנו.

 

 

קראקוב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד