ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
הסכמה בין השרים

הקלות נוספות: המוזיאונים והשווקים ייפתחו בימים הקרובים

פיילוט המוזיאונים אושר וייצא לדרך כבר בימים הקרובים. בשלב הראשוני ישתתפו בפיילוט מספר מוזיאונים מצומצם תחת מתווה מוקפד, במטרה כי בהמשך כלל המוזיאונים יפתחו בצורה בטוחה

הקלות נוספות: המוזיאונים והשווקים ייפתחו בימים הקרובים
פלאש 90

בהמשך לסיכומים בין שר התרבות והספורט חילי טרופר ושר הבריאות יולי אדלשטיין ובהתאם לאישור הקבינט מאמש, פיילוט המוזיאונים אושר וייצא לדרך כבר בימים הקרובים. בשלב הראשוני ישתתפו בפיילוט מספר מוזיאונים מצומצם תחת מתווה מוקפד, במטרה כי בהמשך כלל המוזיאונים יפתחו בצורה בטוחה.

בתוך כך, שר הבריאות אדלשטיין והשרה רגב סיכמו על מתווה לפתיחת השווקים ברחבי הארץ שייצא לדרך כבר בימים הקרובים. על פי הסיכום בין השניים, ייפתחו בין 10 ל-15 שווקים, תחת הגבלות שנקבעות בשעה זו על ידי השרים.

במהלך הדיון אמש ראש הממשלה אמר כי הוא תומך בתחילת הפיילוט בקניונים, אולם השרה מירי רגב התעקשה להחיל אותו גם על שני שווקים פתוחים. במהלך הדיון צעקה רגב לעבר עמיר פרץ כי "לא יכול להיות שבגלל שלקניונים יש לובי חזק הם מקבלים 15 פיילוטים והשווקים לא. זאת למרות שרה"מ הנחה שבוע שעבר בהמשך לבקשתי לקיים פיילוט בשווקים. אתם לא מבצעים זאת. סוכם שהשווקים ייפתחו עם חנויות הרחוב, וזה לא נעשה. השווקים עובדים במקום פתוח והקניונים מטבעם הם סגורים". 

שר האוצר ישראל כץ אמר כי "הפיילוט צריך להיות במהירות והקניונים צריכים לחזור לעבוד. אין קשר בין מערכת החינוך לבין המסחר. אני מבקש לפתוח את המסחר. פיילוט גם בשווקים כדאי לפתוח. אם הדברים האלה נפתחים, המשק הישראלי מרביתו באמת עובד, ויש לכם אורך נשימה. הסיוע שניתן הוא סיוע נרחב לכולם אבל זה לא תחליף לפתיחה, להפעלת המשק".

קורונה מוזיאון מוזיאונים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד