ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
חסד של אמת

מרגש: האופטיקאי התבשר על מות הלקוח והחזיר את הכסף

לקוח רכש משקפי מולטיפוקל בחנות אופטיקה ירושלמית בעלות של 3,500 שקל. הוא לא הספיק להתרגל למשקפיים ולאחר שלושה שבועות הוא נפטר מדום לב. בעל החנות שהתבשר על כך, אמר מיד לגיסו: "תגיע ותיקח צ'ק על כל הסכום"

מרגש: האופטיקאי התבשר על מות הלקוח והחזיר את הכסף
אילוסטרציה צילום: unsplash

לא רבים הם בעלי העסקים הנקשרים באמת ללקוחותיהם. סיריל כחלון הבעלים של חנות המשקפיים 'חדות ראייה' בירושלים הוא מאלה שלא מתפשרים על השירות ללקוח, גם לאחר מותו, וכפי שתקראו בסיפור המרגש להלן.

מנחם קליר סיפר לג'וש ארונסון מעיתון 'מעריב': "גיסי ז"ל רכש משקפי מולטיפוקל בחנות האופטיקה של סיריל בעלות של 3,500 שקל. הוא לא הספיק להתרגל למשקפיים ולאחר שלושה שבועות הוא נפטר מדום לב. הרמתי טלפון לסיריל וסיפרתי לו שגיסי נפטר. סיריל הגיב מיידית - תגיע ותיקח צ'ק על כל הסכום, אף שלא היה חייב להחזיר לנו גרוש".

עוד הוסיף קליר "כשנתתי את הכסף לאלמנה, ראיתי כמה זה חשוב לה. סיריל הוא אדם עם לב זהב, אבל זה משהו מיוחד במינו".

כחלון עצמו לא ראה את המעשה שלו כחריג ואמר בפשטות "כששמעתי על המקרה ידעתי שאני חייב להחזיר את הכסף. זה זמן ממש קשה לכולם עם הקורונה, והאלמנה בטח צריכה את הכסף".

יצוין, כי כחלון הוא אופטומטריסט מומחה, כאשר אם תיכנסו לחנותו, תיווכחו לראות את קירות החנות מעוטרים בתמונותיהם של גדולי ישראל, כאלו שכבר נסתלקו וכאלו שעוד חיים איתנו היום לאורך ימים ושנים, אשר כחלון היה הרופא עליו סמכו והיה מגיע לבתיהם לבדוק ולטפל בעיניהם.

אופטיקה חסד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד