ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
פונים למצפון של הגנבים

חולה הקורונה נפטר, מכשיר הטלפון נגנב

משפחתו של חנן גליצקי מרחובות, שנפטר מקורונה, מספרת כי מכשיר הטלפון נגנב מביתו עם כל התמונות שהיו בו. "לא מספיק מה שאנחנו עוברים, גם לקחו מאיתנו את הזיכרון האחרון שנשאר לנו ממנו. אנחנו מתחננים: תחזירו לנו את הפלאפון". כך בנו

חולה הקורונה נפטר, מכשיר הטלפון נגנב
פינוי חולה קורונה לאישפוז צילום: פלאש 90

תנו לנו את הזיכרונות האחרונים: לפני קצת יותר מחודש, חנן גליצקי, בן 69 מרחובות, נדבק בקורונה ואושפז בבית החולים קפלן. חנן, אבא בריא לשלושה ילדים, האמין שבתוך כמה ימים הוא חוזר למשפחתו ומשאיר את התקופה הזו מאחוריו. אך רגע לפני שהוא שוחרר מבית החולים לאחר שהבריא מהקורונה, חנן לא הרגיש טוב, התמוטט בבית החולים ויומיים לאחר מכן נפטר.

לפי הדיווח שנחשף ב'חדשות 12', משפחתו, שציינה בימים אלו את השלושים למותו, מתמודדת כעת עם אסון נוסף. בלילה שבין ראשון לשני הגיעו פורצים לבית המשפחה ברחובות, וגנבו תכשיטים ואת אחד הרכבים, וגם את הזיכרון הכי גדול של בני המשפחה מאביהם - מכשיר הסלולר שלו. הפלאפון היה מונח על השידה ליד מיטת אם המשפחה. ובני המשפחה מבקשים מכל מי ששומע או נתקל במידע לגבי הפריצה שיעזור להם להשיב את מה שנלקח מהם.

גם כשנדבק בנגיף הקורונה ואושפז בבית החולים, חנן שידר אופטימיות. הימים בבית החולים במחלקת הקורונה אומנם לא היו לו קלים, אך בעזרת הקשר עם המשפחה הוא האמין שצלח את הנגיף. משפחתו כבר ציפתה לפגוש אותו, ויום לפני שחרורו מבית החולים הוא גם דיבר עם אביו, ניצול שואה בן 90, והבטיח לו שהם יתראו בקרוב. אך באותה שיחת טלפון חנן הרגיש כאבים עזים והתמוטט. "אבי היה בן אדם בריא, הוא לא לקח אפילו אקמול", נזכר צחי, בנו של חנן. "גם כשחלה הוא לא שידר מצוקה היינו בטוחים שהוא יצא מזה".

"האדמה נשמטה מתחת לרגלנו", סיפר צחי בכאב."לא מספיק מה שאנחנו עוברים, גם לקחו מאיתנו את הזיכרון האחרון שנשאר לנו ממנו. אנחנו מתחננים: תחזירו לנו את הפלאפון". 

בני המשפחה מבקשים מכל מי שיש לו מידע לגבי הפלאפון של אביהם מוזמן לפנות לצחי במייל: [email protected]

קורונה גניבת טלפון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד