ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
מעל רבע מיליון שקלים

נכוותה מסיר רותח וזכתה לפיצוי אחרי 17 שנים

17 שנה לאחר שנכוותה בגן ילדים, תזכה צעירה בת 20 לפיצוי מביטוח תלמידים בסך 260 אלף שקלים. כיום היא סובלת מנכות לצמיתות בשיעור של 50 אחוזים

נכוותה מסיר רותח וזכתה לפיצוי אחרי 17 שנים
אילוסטרציה צילום: unsplash

בת 20 שנכוותה לפני 17 שנה בגן חרדי באשדוד, זכתה בימים אלה לפיצוי בסך 260 אלף ש"ח מפוליסת ביטוח תלמידים. כך עולה מפסיקת בית משפט השלום באשדוד בעקבות תביעה שהגישה באמצעות עורכי הדין גיל וניצן הראל.

מהתביעה עולה כי לפני 17 שנה בהיותה ילדת גן בת 3, תבשיל רותח בסיר התהפך ונשפך עליה. בעקבות התאונה היא הובהלה לבית החולים שיב"א תל השומר באמצעות אמבולנס ואושפזה עקב כוויה מדרגה שניה בחזה, יד ימין, גב וצוואר. הילדה אושפזה משך שלושה חודשים בביה"ח וטופלה על ידי פלסטיקאים בנוסף לטיפול פיזיותרפי וריפוי בעיסוק.

לפני כשלוש שנים היא פנתה לפרופסור מומחה לכירורגיה פלסטית ואסתטית שקבע כי היא סובלת מצלקות בחזה ובשכם, זרוע ואמה ימין, מעצם חזה בולטת ומצלקות בחלקים שונים בגופה.

עו"ד גיל הראל.

כיום היא סובלת מנכות לצמיתות בשיעור של 50 אחוזים. באי כוחה עורכי הדין גיל וניצן הראל העוסקים בתביעות בגין נזקי גוף, טענו בתביעה כי לפני התאונה היא הייתה ילדה בריאה וכיום כתוצאה מהתאונה, נגרמו לה נזקים קשים ביותר ונכות לצמיתות המשפיעה באופן ניכר על מצבה התפקודי. המדובר בנכות המתבטאת בין היתר במגבלה אשר תפריע לה כל חייה ולכן יש לפצותה על פי תנאי פוליסת תלמידים.

במסגרת פוליסת ביטוח תלמידים, היא תבעה לקבל פיצוי עבור הוצאות רפואיות, היעדרות מהגן, ימי אישפוז ונכות עד התקרה המקסימלית לפי שיעור הנכות.

לאחר משא ומתן נחתם הסכם פשרה בין באי כוחה לבין חברת הביטוח, לפיה תקבל פיצוי בסך 260 אלף ש"ח, זאת מעבר לקצבת נכות לה הי זכאית מהביטוח הלאומי. השופט יהודה לייבלין מבית משפט השלום באשדוד, נתן בימים אלה, תוקף של פסק דין להסכם.

סיר רותח כוויה ממים רותחים גן ילדים נכות פיצוי כספי תביעת פיצויים תביעת ביטוח עורך הדין גיל הראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד