י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
היסטוריה בדובאי

צפו: מכולה ראשונה הגיעה מנמל אשדוד; האמירתיים התרגשו

בקבלת פנים ייחודית ויוצאת דופן קבלו בנמל בדובאי את המכולה הראשונה ובה משלוח שיצא מנמל אשדוד בישראל | אחמד בן סליים יו"ר הנמל: "זהו רק המשלוח הראשון מפעילות עתידית רחבת היקף"

צפו: מכולה ראשונה הגיעה מנמל אשדוד; האמירתיים התרגשו
מכולה ראשונה שהגיעה מנמל אשדוד לדובאי צילום: משרד התקשורת בדובאי

נמל ג'בל עלי בדובאי קיבל אתמול את המכולה הראשונה מישראל, והמקומיים התרגשו מאד, משרד התקשורת בדובאי דיווח, כי "הנמל המוביל במזרח התיכון, קיבל מכולה שהובילה משלוח מישראל דרך נמל אשדוד, אחד מנמלי המטען העיקריים בישראל, יזמים מקומיים רכשו את המשלוח".

המכולה הראשונה מישראל לדובאי, היא של מפעל "דביק" מקיבוץ שדה בוקר והיא יצאה מנמל אשדוד. הלקוח מדובאי הינו חברה מקומית בשם KIMOHA, אשר רכש את סרט ההדבקה שמיועד לייצור של ידיות נשיאה.

אחמד בן סוליים, מנכ"ל ויו"ר הנמל אמר: "אנו מחויבים לתרום כל שביכולתנו לתמוך בחזונה של הנהגת איחוד האמירויות הערביות לטפח קשרי סחר חדשים ברחבי העולם כחלק מהאצת הצמיחה הכלכלית. המתקנים יוצאי הדופן בנמל ג'בל עלי, אחד הנמלים העמוסים בעולם, מיועדים להוסיף ערך להרחבת ההתמודדות הכלכלית והמסחרית של איחוד האמירויות הערביות. המשלוח החדש הזה הוא רק תחילתה של פעילות מסחר בין איחוד האמירויות הערביות לישראל".

אורנה הוזמן- בכור, יו"ר נמל אשדוד מסרה: "אנו גאים להיות השער של ישראל לייצוא לדובאי ולאזור האמירויות כולו. ייצוא זה מהווה את תחילתה של פעילות רחבת היקף שתשפיע רבות על כלכלת האזור כולו. חברת נמל אשדוד נאמנה לערכי השירות הגבוהים גם בפעילות החדשה מול אזור".

בתחילת השבוע דווח כי נמל אשדוד, במגעים מתקדמים עם חברת DP WORLD, לשיתוף פעולה תפעולי ראשון מסוגו במזרח התיכון. בשבועות האחרונים התקיימה סדרת פגישות בין יו"ר הנמל, הגברת אורנה הוזמן- בכור ומנכ"ל הנמל, מר שיקו זאנה עם הסולטן אחמד בן סוליים , יושב ראש הקבוצה והמנכ"ל וצוות ההנהלה של קבוצת DP WORLD.

דובאי איחוד האמירויות נמל אשדוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד